Karoseria
: Spodziewałem się złej blachy - największa głupota krążąca w internecie o tym aucie :) Blacha jest naprawdę mocną stroną e36.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Cholerne zwarcie po wrzuceniu wstecznego :)
Zawieszenie
: Tak jak pisałem, łączniki i tuleje.
5,0
Całokształt
Z czystym sumieniem mogę polecić ten model. Jeśli tylko kupi się zadbany egzemplarz to można nie martwić się jakąś nieprzewidzianą usterkę. Auto jest całkowicie bezawaryjne!
Wrażenia
5,0
Silnik
Tutaj tak samo jak wyżej. Zrobiłem 100 tys km, jedyne co robiłem to zmieniałem olej i filtry, prócz tego przez 3 lata wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów.
3,0
Skrzynia biegów
Tu trochę gorzej. Przy szybkiej zmianie biegów 2 i 3 bieg lubi zachrupać. Nie wiem czym jest to spowodowane, prawdopodobnie niemałym przebiegiem, na liczniku jest 300tys a nie wiadomo ile naprawdę :) ostatni model mający czystą mechanikę, bez wszechogarniającej elektroniki.
4,0
Układ jezdny
Jest ok, choć mogłoby być ciut lepiej. Na naszych dziurach zbyt często do wymiany są łączniki stabilizatora i tuleje na wahaczach, a stosuje firmy tylko takie jak Lemforder czy Meyle. Na zachodzie ten problem nie występuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko tak jak być powinno, jazda w nocy to przyjemność. Dobre światła.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie świetnie daje radę, gorzej w upalne dni (brak klimy)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj nie ma czym się pochwalić. Nie jest to zbyt duże auto, to tylko skromna Trójka.
4,0
Wyciszenie
Jest cicho, choć mogło być lepiej. Mata bitumiczna na podłogę pod wykładzinę załatwia sprawę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli kupuje się dobre, oryginalne części to może być drogo. Jednak to BMW
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu jest idealnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem coś tam się zadzieje - w końcu ma już 22 lata.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Można jeździć spokojnie :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 318 is 140KM 103kW
[l/100km]