świetne jest to że pedał gazu jest strasznie czuły i jadąc nawet te 80-140km/h wystarczy delikatnie wcisnąć pedał gazu a samochód gwałtownie przyśpiesza :)
4,0
Skrzynia biegów
doskonale poza wrzucaniem wstecznego biegu ale to jest standard w tym modelu :)
5,0
Układ jezdny
świetny bo mam sportowe zawieszenie więc wchodzenie w zakręty to sama przyjemność
Komfort
5,0
Widoczność
przód i boki widze i czuje bardzo dobrze, gorzej z cofaniem bo nie czuje jeszcze tyłu i zawsze zostaje mi jeszcze z metr miejsca.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie okej ale gorzej z nawiewem chłodnego powietrza bo ciągle leci ciepłe więc tą rzecz mam do naprawy :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu pełno miejsca i bardzo podoba mi się to że wszystko jest ustawiane pod kierowce...idealna sprawa. Troszkę gorzej z tyłu bo w 3 osoby będzie ciasno ale w końcu to jest sportowa fura a nie rodzinny wan.
5,0
Wyciszenie
świetne wyciszenie, jedynie słychać delikatne mruczenie silnika bo sportowy wydech (przyjemny dżwięk) :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ogólnie ciągle jeżdżę na gazie więc nie narzekam, no chyba że jest ciąg samochodów które toczą się to zmieniam na benzynkę żeby jeszcze szybciej je wyprzedzić i ze spalania jestem zadowolony. Ceny napraw - jak na razie to robiłem tylko gwinty w głowicy i facet policzył mi 100zl za usługę więc jestem zadowolony z kosztów :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 318 is 140KM 103kW
[l/100km]