Mam w nim sekwencyjną instalacje. I na gazie i bez niego pracuje super, czuć moc już nawet od 3000, najwyższą oczywiście dalej, ale kręci się do samego końca i potrafi odcinać nawet na 4 biegu.
Teraz jeżdże nim spokojniej, na 30L gazu robię od 330 do 420km.
Powoli cicho słychać zaworki.
5,0
Skrzynia biegów
Fajna, krótka, dokładna. 5 mogłoby być dłuższe.
5,0
Układ jezdny
Mam usztywniony lekko przód, przez trzyma się jak na szynach, minusem jest spadek komfortu. Ale koszty napraw niskie - np. łączniki stabilizatorów 35zł za sztukę.
Komfort
4,0
Widoczność
lusterka mogłyby pokazywać więcej. ale tak to ekstra
4,0
Ergonomia
to auto sportowe, więc sportowa ergonomia jest bardzo dobra, nisko się siedzi, lekko leżąc - kierowca i pasażer mają full miejsca. Patrząc na ergonomię zwykłego auta, to marnie - duuuuże drzwi, które na parkingu czasem niepomagają, nieduży bagażnik, z tyłu malutko miejsca na nogi.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wolno się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer - mnóstwo.
Pasażerowie z tyłu - maaaaaało.
4,0
Wyciszenie
Jak w sportowym aucie - pięknie słychać silnik. Ale przy większych prędkościach słychać też wiatr, opony i inne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwa bierze dużo, gazu bardzo przyjemnie ok. 9L/100km w mieście, przy NORMALNEJ jeździe. Ceny napraw w miarę przystępne, części jest dużo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No jak na auto 14-sto letnie to nie ma ich aż tyle, coś tam zawsze jest, ale spokojnie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Największa to wydmuchanie uszczelki przez zapchaną chłodnice - 2000zł.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 318 is 140KM 103kW
[l/100km]