Układ elektryczny
: OSPRZET ELEKTRYCZNY TO PORAZKA
3,0
Całokształt
318 MA ZA MALY SILNIK I MOC ZEBY CIESZYC SIE TO MARKA MINIMUM 320 ( NAJLEPIEJ 325 LUB M3 :)
PONIZEJ TEGO TO MNIE LANOSY WYPRZEDZALY , SPORA AWARYNOSC , DROGA W ZAKUPIE I EKSPLATACJI
Wrażenia
2,0
Silnik
SLABY SILNIK DO CIEZKIEGO NADWOZIA , CHLODZENIE ZA POMOCA WISKOZY TO EPOKA KAMIENIA ŁUPANEGO
3,0
Skrzynia biegów
TROCHE MALO PRECYZYJNA I DZIWNIE ZESTOPNIOWANA
4,0
Układ jezdny
OK ALE ZA MALO MOCY ABY POLATAC BOKAMI CHYBA ZE NA SZUTRZE
Komfort
3,0
Widoczność
TO TYLU SŁABO
4,0
Ergonomia
NIEMIECKIE AUTO
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
BEZ KLIMY LIPA,
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU OK ,Z TYLU I BAGAZNIK PONIZEJ POZIOMU
3,0
Wyciszenie
NA TRASIE ZA GŁOSNY
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DUZO PALI JAK TO KAZDA BMW
2,0
Stosunek jakość/cena
ZA WYSOKI CENY
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DUZO PIERDÓŁ SIE SYPIE ,CIAGLE COS
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SŁABO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 318 is 140KM 103kW
[l/100km]