Tu też ok, chociaż dwójka i trójka haczą trochę na wyższych obrotach :)
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No właśnie i tu jest ból :) Dużo czytałem opinii tutaj, zanim się zdecydowałem na ten właśnie silnik. Czytałem że przy normalnej/dość szybkiej jeździe w mieście spali około 11-12 litrów gazu. Nie jest to realne, przy jeździe emeryckiej (do 3 tys obrotów) w Częstochowie pali na wstępie 13 - 13.5 litra. Jeśli tylko depnie się troszkę, to już jest 14.5 i wyżej. W korkach jest to około 16-17 litrów LPG. W trasie to już inna historia, przy spokojnej jeździe do 130, pali około 8.5 litra. Ceny części nie powalają, a nawet powiedziałbym, że są niskie. Jak to do 20letniego samochodu. Nie jest to prawdą, że jak BMW to wszystko kosztuje nie wiadomo ile.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje - jak na razie wymieniona tylko końcówka drążka :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kompletnie nic :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 318 is 140KM 103kW
[l/100km]