Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E36 Compact

bRutaL, 14 lat temu
Silnik 318 ti 140KM 103kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 266 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 E36 Compact 318 ti 140KM 103kW 1994-2000 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Napęd na tył to super sprawa w połączeniu z tym lekkim autkiem i fajnym zawieszeniem daje dużo frajdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : podnoszenie szyb przednich. Wygiela się prowadnica
Karoseria : Zaczeło chwytac nadkola. aczkolwiek to chyba błedy poprzednich wlascicieli.
5,0
Całokształt
Jak na 15 letnie auto to dla mnie super. No i podstawowa zaleta, auto zima staję się ulubiona zabawką. Napęd na tył to rewelacyjna zabawa zimą :D Polecam wszystkim.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo fajny z pojemności 1.8 140KM to ładny wynik. Duża frajda jak się jeździ powyżej 4000 obr/min. Dla mnie elastyczność w zakresie 1500-2500 obr/min zadowalająca.
5,0
Skrzynia biegów
Mam autko ponad 2 lata i żadnych problemów ze skrzynią. Wszystkie biegi wchodzą płynnie, brak haczenia, nawet w zimie przy dużych mrozach pracowała znośnie.
4,0
Układ jezdny
Zrobiłem cale zawieszenie na samym początku i od tego czasu 60 tys km bez awarii. Natomiast muszę zauważyć że jest dość twardy przez co jazda po naszych drogach nie zawsze należy do przyjemnych. Wspomaganie kierownicy w tym aucie jest świetnie wypracowane. Dla mnie idealnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność niestety słaba. Lusterka boczne są jak w puderniczce. trzeba oglądać się przez szyby bo bardzo mało widać. Ja się przyzwyczaiłem do tego ale mimo wszystko powinno być lepiej.
5,0
Ergonomia
Dla mnie wszystko na swoim miejscu. Ponieważ jest to autko 3 drzwiowe pomijam nieporadne wchodzenie do tyłu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy ogólnie spoko ale dosyć długo autko się nagrzewa. Jak już złapie temperaturę to trzyma idealnie ale w zimie na dużych mrozach to troszkę trzeba przejechać zanim coś nawieje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 187 cm wzrostu i nie miałem problemów ze znalezieniem pozycji za kierownicą a fotele mam standardowe.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h zaczyna być już dosyć głośno w aucie. Przy dłuższych trasach jest to nieprzyjemne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik rewelacja przy 140KM palił ok 10L w mieście ( gaz ok 12L ) a w trasie potrafiłem zejść na 7L
4,0
Stosunek jakość/cena
Mógłbym kupić teraz dużo rozsądniej takie samo auto. Mój egzemplarz był trochę zapuszczony przez poprzedniego właściciela no i było trochę roboty do zrobienia.Stad 4 a nie 5
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie to z drobiazgów to przepalające się żarówki w światłach tylnych ale może dlatego że są cały czas włączone zgodnie z przepisami. Do tego dorzucam problemy z elektrycznym podnoszeniem szyb.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważnych usterek nic. Nigdy nie zepsuł się w trasie aczkolwiek dbam też o to żeby mnie nie zaskoczyło nic. Zrobił trasę Polska-Wegry-Włochy i z powrotem ok 6tys km i nic :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 318 ti 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E36 Compact 318 ti 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
10,1
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E36 Compact