świetny na zakrętach, twardy, doskonały do ostrej jazdy - bo to wersja kombi inaczej Touring (E30)
Komfort
3,0
Widoczność
Słabe swiatła mijania
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabe ogrzewanie, natomiast dobra letnia wentylacja - szyberdach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeciętne ceny części, paliwożerny tak jak każdy LPG, na śląsku rozwinięta śiec dobrych tanich serwisów
3,0
Stosunek jakość/cena
Spodziewałbym się wyższej jakości za tą cenę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy przejechaniu 338 tysiecy należy się usterek. Jedyną która była denerwująca to ciągle rozsypujące się łaczniki stabilizatora przedniego, wytarcie szczotek alternatora, które raz uniemozliwiło mi dalszą jazdę oraz peknięcia rury plastikowej chłodzenia przy silniku, z tego powodu auto stało w warsztacie na drugim końcu Polski przez miesiąc. Gdyby nie to byłobuy bardzo dobrze.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przejechaniu 338 tysiecy należy się spodziewać poważnych usterek. Jedyną która mnie zaskoczyła, było zuzycie wałka rozrzadu po 260 tysiącach. (norma w tych modelach silnika (M40)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 318 i 113KM 83kW
[l/100km]