Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E30 Touring

karol, 12 lat temu
Silnik 318 i 113KM 83kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 260 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E30 Touring 318 i 113KM 83kW 1989-1994 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : trzeba uwarzac na rozrząd bo w tym silniku m-40 jest pasek ,mi pękł
Inne : cieknaca chlodnica, w bmw to norma predzej czy pózniej
4,0
Całokształt
kiedy wsiadam do mojego drugiego auta, hondy civic, mam wrażenie że coś zaraz odpadnie albo sie urwie. w bmw nie mam takiego uczucia,wszędzie widać solidność, a maska nie gnie sie jak kartka papieru tak jak ma to miejsce w hondzie.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik 1,8 dla mnie wystarczy,ekonomiczny, zwłaszcza z lpg, auto sprawnie sie rozpedza i mało pali,przy normalnej eksploatacji, nie jak ktoś zmienia biegi dopiero na odcieciu paliwa bo myśli że to wyścigówka.wcześniej miałem siódemke 3,0 188km i chlała jak smok, dlatego właśnie zmieniłem na trójke.
5,0
Skrzynia biegów
świetna, trwała skrzynia,biegi wchodzą precyzyjnie i są dobrze zestopniowane,wyjątkiem jest piątka,troche za krótka ale domyślam sie że zrobili to specjalnie żeby można było na piątce przy tym silniku wyprzedzać
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma sie drogi,nie przechyla na zakretach,precyzja w kierownicy jeszcze nie zanikła jak na te lata i przebieg.
Komfort
4,0
Widoczność
nie jest zle,z przodu mała szybka, kwestia przyzwyczajenia
4,0
Ergonomia
bmw zawsze było mistrzem ergonomii ,ja jestem zachwycony,najbardziej kocham te wielkie zegary ,w nastepnych generacjech sa już dużo mniejsze,sam sprawdzałem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest okej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu dużo miejsca z tylu chyba miały jezdzić tylko dzieci
4,0
Wyciszenie
do 130 km/h można normalnie rozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 8,8 l lpg przy 120 km/h,miasto 12-12,5 l lpg,benzyna koło 6,9 l przy 120km/h , miasto 10,5-11 wszystko zalerzy od stylu jazdy,jak na beemke jest dość ekonomiczny
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość pozostaje na długo po tym jak o cenie już się zapomni , w bmw to sie sprawdza. moim skromnym zdaniem seria e 30 jest bardziej kultowa od e 36 co widzę zresztą na zlotach bmw w Toruniu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odkleiła sie podsufitka bo ja wyprałem , na szczeście dało sie uratować
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pękł rozrzad , z mojej winy ,nie zdażyłem zmienić po kupnie jezdziłem miesiąc i trach.głowica do remontu.sam naprawiłem ,nie było tragedii z kosztami. jeszcze od razu po kupnie wymiana regul.ciśnienia paliwa i sondy lambda,poza tym ciekła chłodnica ,nasypałem spec. opiłków metalu i spokój, na pierwszych przymrozkach posypał sie wysprzeglik,wymieniłem na nowy od tego czasu latam rok i nic ,tylko wymiana oleju,świec normalne sprawy .to trwałe auto, żadnej korozji i zdrowe zawieszenie.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 318 i 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E30 Touring