Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E30 Touring

4321Horacy, 12 lat temu
Silnik 318 i 113KM 83kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 287 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E30 Touring 318 i 113KM 83kW 1989-1994 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : doskonale sie trzyma twarde ale bez przesady
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : spalanie:))
4,0
Całokształt
naprawde kultowe auto gdy jest zadbane i dalej o nie dbasz to niezawiedzie Cie nigdy,niepolecam silnika 1800! albo decydujesz sie na szybkie szesc cylinderkow o niesamowitym gangu albo pozostajesz przy najoszczedniejszym 1600 i oszczedasz
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na te gabaryty ok!czasami moglobybyc lepiej ze startem lecz niema tragedjiniejest to demon predkosci ale niekazde auto musi byc wyscigowka. silnik dobry tani w eksploatacji i malo awaryjny lecz nieudany! moca niewiele przesciga 316 a spalaniem dorownuje szesciocylindrowym jednostka tej marki:(
4,0
Skrzynia biegów
do mometu rozgrzania potrafi nawet wypasc bieg ale naprawde to zadkosc po rozgrzaniu naprawde niema co jej zarzucic dlugosc biegow doskonala co za tym idzie i elastycznosc silnika jest do zaakceptowania
4,0
Układ jezdny
dosc sztywno zestrojone zawieszenie idealne rozlozenie masy naprawde w kazdym poslizgu czujesz ci sie dzieje z autem,trzyma sie drogi jak przyklejona
Komfort
4,0
Widoczność
oszklone nadwozie kombi idealna widocznosc w lusterkach naprawde nic do zarzucenia
4,0
Ergonomia
jak to w klasycznej bmce wszystko jest tam gdzie powinno byc
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
naprawde wydajne ogrzewanko i nawiewy na tyl oraz przod,niema sie czego czepic jesli wszystko jest sprawne to bedziesz zadowolony zwlaszcza w zimie :)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu naprawde obszerny bagaznik niezbyt wielki ale najwiekszy i najprzestronniejszy jesli chodzi o e30 niestety wysokosc kanapy z tylu oraz malo miejsca na nogi dla pasazerow niedodaja zadnego plusa temu autu
3,0
Wyciszenie
srednio dosc glosne przez kanciaste ksztalty zwlaszcza na trasie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie z \"blosem\"15-17 miasto wspomne ze niemam lekkiej nogi w lecie mozna zejsc do 13 ale to bmw a nie polonez:) trasa 10 przy predkosci okolo110 zato spieszac sie z katowic do wroclawia A4(198km)zjadla co miala w zbiorniku czyli 34l!! czyli 17 /100km!ale ze 180km/h niezeszla zbyt wiele razy
5,0
Stosunek jakość/cena
tanie autko chociaz ceny zaczynaja skakac w gore gdy jest na czym polatac:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogolnie tylko wachacze wymienialem po kolizjach kraweznikowych oraz amorki w silniku padla pompa bo ktos zaoszczedzil na zamienniku kiepskiej klasy przez co i wisco sie posypalo
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ogolnie tylko wachacze wymienialem po kolizjach kraweznikowych oraz amorki w silniku padla pompa bo ktos zaoszczedzil na zamienniku kiepskiej klasy przez co i wisco sie posypalo

LPG - zużycie paliwa dla silnika 318 i 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E30 Touring 318 i 113KM 83kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E30 Touring