Nic dodać nic ująć, chyba najbardziej udany diesel BMW wsadzony do tak kultowego auta jakim jest e30 jak dla mnie bomba
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracuje bardzo cicho i miło jak na taką starą konstrukcję. Brak turbo i elektroniki zbędnej czyni ten silnik praktycznie nie zniszczalny, ale troszkę przez to mulasty, choć można mu to wybaczyć
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy nic nie zgrzytnelo nie puknelo po prostu malina:)
5,0
Układ jezdny
Jeżeli nie ma żadnych luzów, a amortyzatory są dobrej firmy to naprawdę dobrze się prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, nic nie trzeszczy ani nie skrzypi mimo tak dużego wieku czyli rewelacja
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo że to diesel to bardzo szybko nagrzewa wnętrze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu mam jedyne zastrzeżenie, ze względu na małą ilość miejsca z tył, z przodu zarówno kierowca jak i pasażer napewno nie będą narzekali na brak miejsca:)
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie bomba, bo praca tego silnika nie jest wcale męczoca, a to że delikatne jego pomruki słychać w środku to tylko dodaje jeszcze wiekszego uroku jeździe tym autkiem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma się co oszukiwać silnik R6 spali więcej niż jaki kolwiek R4, ale tragedi nie ma, powiedział bym że jest dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 4 tys. kupi się już naprawdę zadbany egzemplarz i będzie cieszyć bezawaryjną jazdą tak długo jak o nią będzie się dbać, trzeba uważać na egzemplaże w cenie 2 tys bo nie zawsze są okazją:-P
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez tyle czasu co mam to auto nie zawiodło mnie ani razu, mimo jej wieku wymieniam tylko elementy ekspluatacyjne, dolewam paliwa do baku i jazda:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wody zaczęła ciec, akumulator wymieniony ale to raczej z jego leciwości, i ukręcony przegób a tak pozatym nic więcej
On
- zużycie paliwa dla silnika 324 d 86KM 63kW
[l/100km]