Silnik
: 170 KM robi swoje. Plus dzwiek szostki. I skora sie jezy :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Polskie drogi mszczą sie na tym modelu ( i nie tylko)
Układ elektryczny
: Szczególnie tylnie lampy i od podświetlenia konsoli
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja. Wysoka kultura pracy przy umiarkowanym spalaniu. Ciagnie prawie od samego dolu. Ale zeby sie bawic niestety trzeba trzymac pow. 4ts co jest juz okupione wysokim spalaniem. Rzedowa szostka rzadzi.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok, choc mogloby byc lepiej. Precyzyjna, ale troszka zbyt dluga.
5,0
Układ jezdny
W wersji 325 obnizony juz fabrycznie (-2). Do tego polecam niezbyt szerokie papcie (do 205). Auto wtedy przyklejone do drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Widac do przodu, do tylu i na boki. Jak na 20 letnie auto - wzorzec.
5,0
Ergonomia
Czy nimcy cos kiedys popsuli. Wszystko w zasiegu reki bez odrywania oczu od drogi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
I grzeje i ziebi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
E30 to male autko. No moze przesada. Ale 4 roslych ma problem. Dla mnie dla pary z dzieckiem, gdzie ojciec lubi odrobine mocy pod noga.
4,0
Wyciszenie
Z puntu roku 2011 cicho nie jest. Z punktu 1988 (moj model) jest rewelacja.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny jak do Skody Felicii, ze wzgledu na mnogosc skatowanych modeli.
Paliwo - ciupke gorzej. 15 w miescie to normalka. Trasa 11.
Ale wiadomo ze wszystko zalezy od nogi. Jak przycisne to i 50 moze spalic.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 325 i 170KM 125kW
[l/100km]