Silnik mistrzostwo świata, choć oczywiście nie obyło się bez napraw. Zważywszy na jego przebieg i tak jest to samochód, który można polecić. Części śmiesznie tanie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia przy 300 tyś w nienajlepszej kondycji.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Dobry z plusem.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oj słabiutko w zimie mimo ciągłych udoskonaleń i dbałości.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To tylko trójka ;)
4,0
Wyciszenie
Jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To BMW ... nie jest to samochód dla ludzi z Tico z instalacją gazową :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód czasem denerwuje, ale części są bajecznie tanie wiec jest ok.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać jedynie Dyfer ;) Koszt nowego około 350 zł + robocizna ( około 200 zł )
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 320 i 129KM 95kW
[l/100km]