Bardzo przyjemne auto, komfortowe, z miło brzmiącym silnikiem, z zawieszeniem znoszącym trudy podróżowania po polskich drogach.
Po prostu jak mówi slogan reklamowy firmy : radość z jazdy.
I ja się z tym zgadzam
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje równo i kulturalnie, osiem zaworów ale jest OK, jest elastyczny i dobrze wchodzi na wyższe obroty, chociaż w zakresie dolnych obrotów jest dosyć "leniwy"
5,0
Skrzynia biegów
zestopniowanie skrzyni biegów jest niezłe, ale tak sobie myślę, że biegi mogły by być nieco dłuższe- tzn. aby można było osiągnąć wyższą prędkość na danym biegu
5,0
Układ jezdny
Auto naprawdę świetnie się prowadzi, zawieszenie pracuje cicho i dobrze tłumi nierówności
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i do tyłu jest bardzo dobra, ale szerokie słupki boczne (auto dwudrzwiowe) nieco ograniczają pole widzenia z boku
4,0
Ergonomia
wszystko jest dobrze rozmieszczone, a konsola zwrócona w stronę kierowcy to bardzo dobry pomysł, może brakuje tylko podłokietnika dla kierowcy przy skrzyni biegów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w lecie bez problemu z nawiewów, nawet w bardzo gorący dzień, można uzyskać chłodne (może nie zimne) powietrze, a jeśli chodzi o zimę to nie mam doświadczeń, ale ogólnie nawiewy są bardzo efektywne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzi się wygodnie zarówno z przodu jak i z tyłu (osoby o średnim wzroście), z tyłu może być mało miejsca dla wysokich pasażerów
4,0
Wyciszenie
wyciszenie jest bardzo dobre, w końcu w tym aucie musi być słychać delikatny, jedwabny, przepiękny dzwięk sześciocylindrowego silnika na oryginalnym wydechu, to po prostu poezja, a na wyższych obrotach jest jeszcze przyjemniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co by nie mówić, jakoś trzeba wykarmić te 6 garów. nie wiem dokładnie ile pali po jeszcze nie sprawdzałem, ale nie jest to jednostka szczególnie oszczędna, ale nie jest też jakoś strasznie paliwożerna
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety nawet wieloletnie auta BMW serii 3 są drogie, a bardzo niewiele jest w dobrym stanie. Moim zdaniem są zdecydowanie za drogie, w Niemczech takie auta (przypuszczalnie w lepszym stanie technicznym) są o wiele tańsze w przeliczeniu na złotówki, i to o kilka tysięcy złotych
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie bez zarzutu, trzeba po prostu dbać o samochód i wymieniać wszystko w odpowiednim czasie