Silnik
: Jedna z najmniejszych 6-cio cylindrówek pracuje tak gładko, że mogę na niej postawić monetę. Tu jest link do filmu na którym to nagrałem. https://www.youtube.com/watch?v=JGeY5ZtrQuE
5,0
Całokształt
Nie jest to 325, ale super autko.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie jest zbyt elastyczny, ale nie jest to muł, wkręcony na obroty jedzie ostro, dźwięk powala i jest niemal identyczny jak w porsche 911 (na starym wtrysku l-jetronic do 1985 roku brzmi najlepiej), jednak przy 325 z 1986 roku jest po praosu słaby, dlatego będzie przebudowany do m20B27. Moc oczekiwana ok. 180KM.
4,0
Skrzynia biegów
Została już zmieniona na inną, nowszą wraz z lewarkiem, bo z wybierakiem były jaja, ale może to też kwestia nie najlepszego stanu mojego egzemplarza.
5,0
Układ jezdny
Cudo jak w każdym e30, aczkolwiek pójdą koni regulowane twardość na max + twarde sprężyny.
4,0
Karoseria
Była konieczna robota blacharska, po której auto jeszcze nie jest poskładane do kupy i dlatego nie jeździ, ale jak na 35 letnie auto nie jest źle. Znajdźcie np. Poloneza z 1984 bez korozji. Żeby auto wróciło na drogi muszę jeszcze zmienić wszystkie przewody hamulcowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Czego chcieć więcej?? W nowszych autach dużo gorzej.
5,0
Ergonomia
Idealna jak w każdym BMW.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa nawet szybciej niż w 325. Po 750m leci ciepłe powietrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nie najlepiej, ale to jest tak na prawdę auto dla 2 osób i wtedy coś cudownego.
5,0
Wyciszenie
Jest głośno i tak ma być. Ten silnik ma być słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
BMW ma być tanie?? Od kiedy. Ale mnie odpowiada. Wszystko mogę naprawiać sam a nie tułać się po serwisach. Zresztą na wartości już nie straci.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka/układ wtryskowy (podciśnienia).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 320 i 125KM 92kW
[l/100km]