Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E30 Coupe

cj007@vp.pl, 20 lat temu
Silnik 318 is 136KM 100kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 8 tys. km
BMW Seria 3 E30 Coupe 318 is 136KM 100kW 1989-1991 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto sprowadzone z Niemiec os starszego pana bardzo zadbane. Mimo 14 lat nie ma kropki rdzy. Silnik trochę klekocze na wolnych obrotach i nie wiem czemu. Ale pozatym ok. Bardzo mocny silnik - 136KM i przy tym dosc ekonomiczny. Nie wiem jak w mieście ale na tasie z niemiec do Polski przy sredniej predkosci 140km/h spalał w granicach 6-7,5litra ale nie cisnołem. Ogólnie jestem zadowolony. Piękne wnętrze, dostkonale wszystko spasowane i idealna ergonomia. Ja więcej nie potrzebuję a 10tyś zł za takie auto to nie dużo. Problem w tym że zadbanych aut w Polsce nie jest dużo i trzeba szukać egzemplaża z Niemiec. Niestety dla mnie za drogie OC i ogólne koszty utrzymania (mam 20lat i nie pracuję). Dodam że auto teraz jest do sprzedania i jeżeli jest ktoś zainteresowany to proszę o kontakt pod nr tel: 0501-747-917
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc i elastycznść wspaniała. Ja jechałem 190km/h ale na pewno poszedłby więcej (dadam że w Niemczech na autostradzie :)). Elastyczność to bajka. Przy 13okm.h na 5 biegu jak się wciśnie na gaz to w fotel potrafi wepchnąć. Już nie mówię otym że w Mieście można spokojnie jechać od 1000obrotów i auto nie protestuje a nawet z ochotą przyśpiesza. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak dopiero od 3000obrotów. To jest szok co wtedy można przeżyć. Szczególnie biorąć pod ówagę cenę zakupu.
4,0
Skrzynia biegów
Krutkie skoki lewarka, biegi wchodzą trochę twardo ale wkoncu to nie kluksusowa rolimuzyna tylko sportowa BMW. Jedyne do czego mam zastrzeżenie to brakuje 6 biegu i trochę za długi 1 bieg. A pozatym idealnie!!!
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak przyklejone. Nie za twarde nawet jak na polskie dziury. Bardzo komfortowe, a przy tym jak ktoś za szbko wejdzie w zakręt to nie wykazuje nadmiernych przchyłó nadwozia ani nie wpada w poślizg.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie nażekam. Tochę lepsza mogła by być widzoczność w twstecznym lusterku.
5,0
Ergonomia
Poprostu super. Idealnie wszystko spasowane, nic nie trzeszczy, wszystko pod ręką. Po paru minnutach człowiek wie gdzie co jest i docczego służy. Można wszystko ustawić bez odrywania wzroku od drogii.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra. Nie wiem jak w zimęale w lato można nastawić na zimne powitrze i dmuchawe na 2 i przy temperatuże zewnętrznej ok 25-30stopni w kabinie jest chłodno. A jak ktoś chce to w prawie każdym modelu można otwożyć szybardach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Szczególnie jak na sportowe coupe. Z tyłu nie nażekam. Tochę problemu moą mieć wysocy kierowcy bo kanapa jest wysoko umiejscowiona ale dzieki temu osoby na niej siedzace moga doskonale sledzic dorge. Olbrzymi bagażniek nawet po zamointowaniu gazu.
3,0
Wyciszenie
Srednie. Przy [prędkościach powyżej 130km.h zaczyna przeszkadzać odgłos silnika. Ale jeżdzac w miescie jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie z Niemiec do Polski 1100km spalanie wachalo się między 6a7,5litra przy predkosci ok 140km.h i paru prubach przyspieszenia i predkosci maxymalnej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mozna kupić egzamplaż ew kiemskim stanie z początku produkcji za 5tyśzł. Ale jak ktoś da 12tyś za egzemplaż z koća produkcji w dobrym stanie i zadbany to naprawdę warto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Srednio. Podczas jazdy z Niemiec urwala sie linka od regulacji wysokosci fotela sale to dla tego ze za bardzo sie wiercilem w korkach. Za moal oprzerw a ja bylem jedynym kierowca.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poprzedni wlasciel (dziadek ktory bardzo o niego dbal) z zawieszenia wymienil tylko wachacz pradni i galki i tłumik. Pozatym był tylko regularnie serwisowany. Za ok 20tyś km podobno wypadalo by wymienic tylne amortyzatory ale ja nie wiem czemu (tak powiedziali na przegladzie). Cena takich za komplet to ok 200zł więć majątek to to nie jest.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E30 Coupe