Karoseria
: Jej kształty jak i sam wygląd zewnętrzny połączony ze znakomitym środkiem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Gdy nie udrożnimy odpływów z szyberdachu i kieszeń tylnych bagażnika możemy sobie narobić problemów z blacharką
5,0
Całokształt
Auto jak na swoje jest fenomenalne. Silnik jak i układ napędowy dają wiele frajdy. Mając szperę 25% można już coś poszaleć. Jakość wykonania jest bardzo dobra. Sam środek daje dużo frajdy, siedząc na fotelu kierowcy czujemy się jak w prawdziwym BMW, patrząc m.in. na skierowany na nas kokpit ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik naprawdę pancerny! Duży plus za łańcuch rozrządu. Silnik jest bardzo podatny na podnoszenie mocy przy czym nie trzeba go zakuwać. Jest bardzo żwawy i dynamiczny. Przy lekkim poprawieniu fabryki mamy prawdziwy przecinak uliczny w lekkiej budzie!
4,0
Skrzynia biegów
Czasami brakuje 6go biegu, ale ogólnie jest bardzo okej. Przyspieszenie jest git jak na swoje lata na PB jak i na LPG. A sama zmiana biegów, po zregenerowaniu wybieraka skrzyni biegów i z świeżym olejem to sama przyjemność.
5,0
Układ jezdny
Jest okej. Aczkolwiek, dla większej frajdy można zastosować maglownice z Z3 z mniejsza ilością obrotów.
Sam układ wspomagania na duzy plus, jeździ się znakomicie. Jeżdżąc na 14'kach można kierować dosłownie palcem ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Mając sportsitze w kracie z IS'a połączone z szyberdachem i kierownicą MTechnik 1 mamy pełen komfort minionych czasów. Fotele są regulowane w kilku płaszczyznach co pozwala nam ustawić fotel całkowicie pod siebie.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli odpowietrzymy dobrze układ chłodzenia i zadbamy o sprawny elektrozawór nagrzewnicy możemy zrobić saune w aucie ;)
Latem trochę gorzej, ale zawsze mamy szyberdach. Nie ma klimy, ale jest klimar!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu jest spooro miejsca. Gorzej się mają natomiast pasażerowie na tylnej kanapie. Ale kupując IS'a w coupe, nie mamy w myślach chyba wozić nikogo z tyłu :)
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej trochę. Zawsze można trochu pomóc stosując maty wygłuszające. U mnie jest głośno trochę, ze względu na tłumik basowy który nieźle drze jape :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest drogo, nie jest tanio.
Sama eksploatacja jest tania dosyć. Filtry, oleje, łączniki etc. Natomiast przy specyficznych naprawach w obecnych czasach powoli zaczynają się schody z cenami. Ale auto ma swoje lata...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki głównie wychodzą za sprawą zużycia części eksploatacyjnych.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki? Nie miały jeszcze miejsca, poza ingerencją nieogarniętych gazowników...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 318 is 136KM 100kW
[l/100km]