Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E30 Coupe

dzikuPL, 7 lat temu
Silnik 318 is 136KM 100kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 321 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
BMW Seria 3 E30 Coupe 318 is 136KM 100kW 1989-1991 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jej kształty jak i sam wygląd zewnętrzny połączony ze znakomitym środkiem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Gdy nie udrożnimy odpływów z szyberdachu i kieszeń tylnych bagażnika możemy sobie narobić problemów z blacharką
5,0
Całokształt
Auto jak na swoje jest fenomenalne. Silnik jak i układ napędowy dają wiele frajdy. Mając szperę 25% można już coś poszaleć. Jakość wykonania jest bardzo dobra. Sam środek daje dużo frajdy, siedząc na fotelu kierowcy czujemy się jak w prawdziwym BMW, patrząc m.in. na skierowany na nas kokpit ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik naprawdę pancerny! Duży plus za łańcuch rozrządu. Silnik jest bardzo podatny na podnoszenie mocy przy czym nie trzeba go zakuwać. Jest bardzo żwawy i dynamiczny. Przy lekkim poprawieniu fabryki mamy prawdziwy przecinak uliczny w lekkiej budzie!
4,0
Skrzynia biegów
Czasami brakuje 6go biegu, ale ogólnie jest bardzo okej. Przyspieszenie jest git jak na swoje lata na PB jak i na LPG. A sama zmiana biegów, po zregenerowaniu wybieraka skrzyni biegów i z świeżym olejem to sama przyjemność.
5,0
Układ jezdny
Jest okej. Aczkolwiek, dla większej frajdy można zastosować maglownice z Z3 z mniejsza ilością obrotów. Sam układ wspomagania na duzy plus, jeździ się znakomicie. Jeżdżąc na 14'kach można kierować dosłownie palcem ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Mając sportsitze w kracie z IS'a połączone z szyberdachem i kierownicą MTechnik 1 mamy pełen komfort minionych czasów. Fotele są regulowane w kilku płaszczyznach co pozwala nam ustawić fotel całkowicie pod siebie.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli odpowietrzymy dobrze układ chłodzenia i zadbamy o sprawny elektrozawór nagrzewnicy możemy zrobić saune w aucie ;) Latem trochę gorzej, ale zawsze mamy szyberdach. Nie ma klimy, ale jest klimar!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu jest spooro miejsca. Gorzej się mają natomiast pasażerowie na tylnej kanapie. Ale kupując IS'a w coupe, nie mamy w myślach chyba wozić nikogo z tyłu :)
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej trochę. Zawsze można trochu pomóc stosując maty wygłuszające. U mnie jest głośno trochę, ze względu na tłumik basowy który nieźle drze jape :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest drogo, nie jest tanio. Sama eksploatacja jest tania dosyć. Filtry, oleje, łączniki etc. Natomiast przy specyficznych naprawach w obecnych czasach powoli zaczynają się schody z cenami. Ale auto ma swoje lata...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki głównie wychodzą za sprawą zużycia części eksploatacyjnych.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki? Nie miały jeszcze miejsca, poza ingerencją nieogarniętych gazowników...

LPG - zużycie paliwa dla silnika 318 is 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E30 Coupe