biegi wchodzą lekko i precyzyjnie (można powiedzieć "jednym paluszkiem")
4,0
Układ jezdny
zawieszenie nie seryjne, lekko utwardzone i bardzo obniżone (H&R, KONI), idealnie trzyma na zakrętach współpracując z felgami Borbet 15" i oponami Yokohama.PS: nie dokońca taka mopdernizacja nadaje się na polskie drogi, ale taką już nabyłem.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko czytelne i na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, natomiast z tyłu miejsca troszkę mało
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie (gazu mimo dobrej instalacji ) dość duże 13-15l gazu w mieście ale głównie przez ciężką nogę:) na trasie można powiedzieć ,że zamyka się w 10l. O naprawach ciężko się wypowiadać gdyż jest bezawaryjna od dwóch lat.Klocki przód- 90zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Duży wybór na rynku za niewielką cenę można nabyć bardzo porządny sprzę pod warunkiem wcześniejszego, dokładnego sprawdzenia. Ponadto silnik M40 1.8 ma osiągi porównywalne z sześciocylindrową jednostką 2.0 w tym samym modelu kóry jest bardziej awaryjny(szczególnie głowica- duże koszty naprawy). Naprawdę godna polecenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna rzecz od dwóch lat to wtyczka od zegarów -coś jest nie tak : raz działają raz nie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 318 i 115KM 85kW
[l/100km]