Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E30 Coupe

e30 user, 17 lat temu
Silnik 318 i 113KM 83kW
Rok produkcji 1988
Przebieg: 257 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E30 Coupe 318 i 113KM 83kW 1987-1991 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Dla mnie jest super, nie chce go narazie sprzedawać. Ostatnio go trochę rozbiłem (nie z mojej winy) - zderzak, pas, wzmocnienie, zaczep, maska, błotnik. Do naprawy i dalej będę nim jeździł, to kultowy samochód, nie ma już takich.
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest jedna z zalet tego samochodu. Moim zdaniem - ideał. Czuć charakterystycznego "kopa" w przedziale obrotów 4000-5500. Silnik jest mocny, może konkurować ze współczesnymi 1,8. Jak na swoje lata bardzo nowoczesny. Silnik podczas średniej wagi dzwonów wybija się z puduszek, kupuje się nowe poduszki, ustawia sie spowrotem silnik i skrzynie i dalej jeździ jak jeździł ;)
4,0
Skrzynia biegów
Jest świetna. U mnie wszystkie biegi wchodziły leciutko, ostatnio miałem stłuczkę i się skrzynia przyblokowała bo się silnik przesunął ale jak to zrobię to na pewno będzie tak jak było. Jedyna wada, u mnie na 5 biegu samochód jest przymulasty, i to bardzo, jakby to był nadbieg.
5,0
Układ jezdny
BMW - radość z jazdy, sprawdza się w 100%. Po prostu sprawia przyjemność kierowcy i naprawdę mam dobry humor jak nim jeżdżę i gdyby nie ograniczone środki na LPG jeździłbym nim aż bym usnął ze zmęczenia. Inna sprawa, że jazda zimą takim samochodem jest trochę niebezpieczna, ale jak postoi w garażu to nic mu się nie stanie ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Elegancko przeszklony.
5,0
Ergonomia
Aż się nie chce wierzyć że te wszystkie przyciski i przełączniki przy kierownicy chodża po prawie 20 latach IDEALNIE.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie miałem problemów. Rozgrzewa się po około 3 minutach spokojnej jazdy na zimnym silniku.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to duży samochód. Bardziej powiedziałbym taki kompakcik z kuperkiem, usportowiony. JAk w każdym samochodzie który występuje również w 3-drzwiowej wersji, z tyłu jest dość ciasno. Małe tylne drzwi i generalnie koledzy o wzroście 180 mieszczą się tam "na styk" :) , pomimo iż fotel kierowcy mam prawie całkiem z przodu a pasażera max do przodu. No ale myślę że nei mozna się więcej spodziewać po samochodzie tej klasy. Z tyłu naprawde wygodnie jest dopiero w segmencie E.
3,0
Wyciszenie
Hmm, trudno powiedzieć, ja mam sportowy wydech i pewne nieszczelności przy lusterku od strony kierowcy, więc od 130 zaczyna być głośno, ale nie ma potrzeby jechać więcej niż 130.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12 litrów gazu i 9 litrów benzyny średnio. Bez rewelacji ale nie będę mu skąpił ;) Jak chce się tanio to się kupuje Golfa mk1 1,5D i leje się w niego olej spożywczy ARO. Jak rozsądnie jeżdżę (piórko na gazie) to 100 km kosztuje mnie 20 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mało jest tak solidnych samochodów w tej cenie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic, po prostu nic.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko części eksploatacyjne.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 318 i 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E30 Coupe