silnik M10- Tłoki, głowica, koło zamahowe od M-Power. Duża dynamika, szybko wchodzi na oboty, wysokie obroty. Trochę głośna praca rozrządu.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężko wchodzą: 1 i R
4,0
Układ jezdny
Twardy samochód, b.dobrze trzyma się drogi, ale przy śliskiej nawierzchni możliwość jazdy prosto przy skręconej kierownicy
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie super
5,0
Ergonomia
Jak to w BMW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie jest b.dobra
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest dużo miejsca, ale z tyłu już jest ciasno
4,0
Wyciszenie
Wnętrze ciche, przy zastosowaniu dodatkowych wyciszeń w boczkach drzwi i bagażniku super cisza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W moim wypadku jest super. Po w/w przeróbkach spalanie LPG spadło do 12,5 na mieście (lubię startować z piskiem ze świateł) Na trasie (90-150 km/h) średnie wyszło mi na 8,5l/100km to jest super zwłaszcza że lubię wcisnąć Max 210km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
W ostatnim czasie można kupić za b.małe pieniądze samochód w doskonałym stanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma czegoś takiego jak drobne usterki, jak coś już ma się popsuć to się psuje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rozszczelniły mnie się 2 razy chłodnica i 1 raz pękła guma od chłodnicy. 1 raz poszła uszcz. pod głowicą. (5 lat użytkowania jakieś 100tyś km)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 318 i 102KM 75kW
[l/100km]