Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E30 Coupe

arek.cwikla@wp.pl, 17 lat temu
Silnik 316 i 100KM 74kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 195 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E30 Coupe 316 i 100KM 74kW 1987-1991 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : jak z niego wysiadam po podruzy to zaraz wymyslam jakis pretekst zeby wsiasc znowu i jeszcze gdzies jechac...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : przy twardym zawieszeniu raz na 2 lata trzeba wymieniac sworznie
Układ elektryczny : drobne glupotki jak no lusterka el czy ogrzewanie tylnej szyby... ale nie dzieje sie to czesciej niz w autach prosto z salonu!
Silnik : rozrzad czesto pracuje jak by chydrauliczne popychacze nie dzialaly ale nie jest to usterka. raczej przypadlosc z ktora nie ma co walczyc. jak sie mu zdazy tracic moc jak jest cieply trzeba zmienic kable i swiece i skontrolowac kopulke.
4,0
Całokształt
autko mimo swojego zaawansowanego juz wieku naprawde robi wrazenie poziomem dopracowania. Ma piekna, rasowa i niepowtazalna linie, klasyczny uklad napedowy i mocne silniki... to tu duzo mowic. jest to auto dla prawdziwego faceta dajace wiele radosci z jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
M40 to bardzo dobry silnik. ladnie sie zbiera, jest niezawodny gdy sie dba o niego i nadal czesto zawstydza wiele wspolczesnych aut swoja dynamika. a minusy? Glosny rozrzad i urywajacy sie po okolo 50 000km pasek zebaty
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia nawet teraz moze byc wzorem dla tysiecy aut. przelozenia wchodza bardzo pewnie i bezproblemowo. Czasem tylko wsteczny lubi zgrzytnac...
5,0
Układ jezdny
BMW to BMW i koniec. Jak na swoje czasy bylo to zawieszenie jednym z najlepszych w swojej klasie. Nadal o cale wieki wyprzedza wiele obecnych jezdzidel. poza tym tylny naped... dla wielu zmora, a dla reszty najcudowniejszy wynalazek czlowieka.
Komfort
5,0
Widoczność
kto nie jechal e30 nie zrozumie mnie. ja jeszcze osobiscie nigdy nie jechalem autem z lepsza widocznoscia we wszystkich kierunkach.
4,0
Ergonomia
konsola srodkowa jest lekko zwrocona w strone kierowcy i jest wyjatkowo przejzysta. tak samo zegary sa bardzo czytelne i ten piekny pomaranczowo-czerwony kolor podswietlania... mimo ze po kokpicie widac juz troche bieg czasu to jest on nadal ladny i ma w sobie to cos...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie dziala po pol km, a pelna para idzie po okolo 1,5-2km. wtedy nie jest latwo utrzymac reke przy nawiewie! o dziwo jak jest goraco na zewnatrz to zamiast otwierac co sie da lepiej wszystko pozamykac i ustawic chlodzenie! to gwarantuje temperature nazsza o kilka stopni. i taka ilosc kombinacji kierunku nawiewu ze nowe auta moga tylko pomazyc...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trojka nie jest ani duza ani mala. jest raczej jak dobrze skrojony garnitur. z tylu jednak troche brakuje miejsca...
3,0
Wyciszenie
to niestety nie jest mocna strona tego auta. ale nie dla wszystkich jest to wada. Naprawde glosno staje sie dopiero powyzej 140-150km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu juz nie jest dobrze. BMW kosztuje. Duzo pali a naprawy czesto sa drogie... ale zamiennikow nie brakuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
ceny sie rozciagaja od 3000 do nawet 10000. ale zawsze sa to bardzo dobrze zainwestowane pieniadze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest to juz leciwe auto i przez to czasem kaprysi, ale jak sie o nie dba to naprawde sie za to odwdziecza bezproblemowa jazda.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
powazne usterki to w tym aucie pojecie nieznane. chodzi mi o te z winy auta. jak juz jakies wystopia to tylko z powody kierowcy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 316 i 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E30 Coupe