Ocena kierowcy - BMW Seria 2 F22-F23-F45-F46 Gran Tourer
Janusz,
6 lat temu
Silnik 218d 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
47 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
2,29
46% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Poważna i droga w naprawie awaria w 3 roku użytkowania przy przebiegu 47 tys. km
1,0
Całokształt
Auto ładne i wygodne, ale co z tego skoro poważne i drogie w naprawie awarie występują tuż po utracie gwarancji (w 3 roku użytkowania)!
Wrażenia
1,0
Silnik
Auto kupione w salonie, serwisowane w BMW. Krótko po skończeniu się gwarancji, w trzecim roku użytkowania przy przebiegu 47 tys. km, awaria silnika - spadek mocy. Diagnoza serwisu BMW: do wymiany kolektor ssący i turbina, koszt naprawy (podobno) po zastosowaniu maksymalnych rabatów: prawie 14 tys. zł. Porażka. Wg mnie nijak nie koresponduje to z przekazem towarzyszącym marce BMW!
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Awaria "za" 14 tys. w 3 roku użytkowania!
1,0
Stosunek jakość/cena
Samochód nie tani, serwis nie tani, jakość ... nie wysoka!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria kolektora ssącego i turbiny w 3 roku użytkowania przy przebiegu 47 tys. km! Serwis stwierdził, że przyczyną była niewłaściwa eksplotacja, a mianowicie, że auto jeździło na zbyt krótkich trasach. Wg mnie auto jeździło normalnie, odcinki czasem kilka czasem kilkaset km. Zazwyczaj po kilkanaście. Kupując auto nikt nie przekazał w salonie BMW informacji, że auto może jeździć tylko w tranzycie po autostradach!
On
- zużycie paliwa dla silnika 218d 150KM 110kW
[l/100km]