Przeniesienie napędu
: Swietne prowadzenie jak na przedni naped.
5,0
Całokształt
Cena do jakości, bezkonkurencyjna. Swietna ergonomia kokpitu, bez wszechobecnych tabletów i dyskoteki jak w mercedesie. Pewne prowadzenie, swietny diesel, skrzynia oraz uklad kierowniczy M. Dla mnie obecnie najlepszy wybór w tej klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie spotkałem się z taką reakcją na gaz w nowoczesnym dieslu. Szybko wstaje oraz nie puchnie do 4 tys. obrotow.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia szybko zmienia biegi. Nie jest tak szybka jak dsg, natomiast duzo lepiej niz dsg dobiera przelozenia oraz nie szarpie.
5,0
Układ jezdny
Swietny, ciezki i precyzyjny uklad kierowniczy M, warty doplaty. Dodatkowo w dieslu mamy rozpórkę, co poprawia prowadzenie w zakretach.
5,0
Karoseria
Nic nie trzeszczy.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Kokpit został swietnie rozplanowany. Swietna intulicyjna obsluga systemu info rozrywki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobe jak na tą klasę samochodu. Pow 120 km/h slychac szumy z okolic lusterek zewnętrznych
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak w klasie premium, przeglady dość drogie, ale olbrzymiej różnicy miedzy vw nie ma.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 118d 150KM 110kW
[l/100km]