Silnik
: Najlepszy kompromis pomiędzy ceną, zużyciem paliwa, a mocą.
5,0
Całokształt
AUTOMAT Steptronic 8 - nie ma takiej wersji do wyboru, jest tylko manualna skrzynia.
Wbrew pozorom jest to dość duży samochód, w szczególności dla siedzących z przodu i ogólnie na szerokość. Jest jak przyklejony do drogi, taki gokart. Choć w Polsce się to nie przydaje, to bez problemu jeździ szybciej niż oficjalna prędkość maksymalna. Super adaptacyjne reflektory LED. Świetne przyspieszenia w pełnym zakresie. Oczywiście w 190 KM pewnie lepszy, ale te 150 KM z czterech cylindrów z Twin Turbo wystarcza. Chyba poprawili w tym silniku już wszystko co zawodziło wcześniej i teraz jest idealny, choć podobno za dużo w nim elektroniki sterującej absolutnie wszystkim.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepszy diesel którym jeździłem, a jeździłem wieloma. Świetne przyspieszenia, dynamika przy wszystkich prędkościach.
5,0
Skrzynia biegów
8-biegowy Steptronic - lepszy niż DSG w VW którym jeździłem wcześniej
5,0
Układ jezdny
Wiadomo, że rozkład wagi 60/40 to nie to samo co 50/50 przy tylnym napędzie, ale systemy to regulujące prawie to niwelują.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
z kamerą cofania i czujnikami + systemy zabezpieczające przed przeszkodami i zderzeniami z przodu super
5,0
Ergonomia
6/5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
z ogrzewaniem foteli idealnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu idealnie, z tyłu akceptowalnie, bagażnik typu hatchback dla mnie kluczowe - akceptowalnie (świetne rozwiązanie z chowaniem pokrywy bagażnika w dolnym schowku)
5,0
Wyciszenie
Mogłoby być może trochę ciszej, ale diesla prawie nie słychać, nie ma też drgań w wersji czterozaworowej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 118d 150KM 110kW
[l/100km]