Najlepiej prowadziło się dla mnie e87(bardzo stabilne prowadzenie przy bardzo wysokich prędkościach autostrada, lepszy układ kierowniczy i wyczucie drogi); f20 gorzej, a jeżeli idzie o f40 jest super chociaż nie ma napędu na tył. Denerwujące w f40 są te wszystkie systemy asystenta prowadzenia- odbierają przyjemność z jazdy i robią po części idiotę z prowadzącego- wyłączyłem. Super 8 biegowy steptronic bardzo szybki i nie głupieje, auto dobrze trzyma się w zakrętach bez wyhyleń, prędkość licznikowa 118d to jakieś 232km/h, w f20 118d 143konie auto samo wyhamowywało przy 217km/h, obojętnie czy z górki czy na płaskim..... tu tego nie ma. W F40 Trochę dziwna pozycja za kierownicą siedzi się tak jakby za wysoko po przejściu z f20.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze się zbiera z 8 biegowym steptronikiem.
5,0
Skrzynia biegów
Polecam
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Nie podoba mi się przód auta
Komfort
4,0
Widoczność
To jest BMW wiec komfort utopiony w sporcie .
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Trochę jakby za mocno słychać szum toczących się opon
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mało przejechałem by ciś powiedzieć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 118d 150KM 110kW
[l/100km]