Automat, 8 biegów. Pracuje bardzo płynnie. Bardzo dobrze zgrany z tym dieslem.
5,0
Układ jezdny
bez uwag
5,0
Karoseria
co prawda girl urósł, ale pasuje do kształtu maski i linii samochodu
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Sterowanie komp pokład bardzo wygodne i intuicyjne, z poziomu dżojstika z rysikiem, jak i dotykowego wyświetlacza. Niestety jeszcze nie słucha i nie mówi po Polsku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa szybko i skutecznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wrażenie, że miejsca z przodu jest więcej niż w poprzednim modelu. Dla mnie przy 182 cm wzrostu i normalnej budowie w zupełności wystarczająco. Dużo możliwości ustawienia fotela kierowcy. trasa 1300 km nie jest męcząca - sportowe fotele, choć bez podparcia cz. lędźwiowej
5,0
Wyciszenie
nie słychać, że to diesel. przyjemnie brzmi. mam wrażenie, że szum docierający z ramki lewych przednich drzwi ucichł. prawdopodobnie drzwi trochę przysiadły na uszczelce i jest ok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za młody
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za młody
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 118d 150KM 110kW
[l/100km]