Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 1 F40 Hatchback M

dominikdm, 4 lata temu
Silnik 2.0 M135i 306KM 225kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 1 F40 Hatchback M 2.0 M135i 306KM 225kW 2019-2024 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
To auto jest po prostu dzikie :) w trybie sport ciężko normalnie ruszyć. Zestrojenie podwozia i silnika nastawione na dynamiczna jazdę. Przyspieszenie super, nastawy auta potęgują wrażenia z jazdy. Genialny układ kierowniczy bardzo bezpośredni. Świetny dźwięk z wydechu. Auto dosyć twarde ale nadaje się na auto na codzień. Co istotne nie czuć wykastrowania silnika i skrzyni normami emisji spalin. Z minusów czuć ze to platforma przednionapędową - ale konkurencja ma tak samo. Auto to jest zbudowane żeby dawać przyjemność prowadzenia z dynamiki silnika, zestrojenia zawieszenie, dźwięku z wydechu ale nie z komfortowego zawieszenia. W mieście trzeba bardzo się pilnować z prędkościomierzem - nie czuć ze to już jest za szybko :) Podsumowując świetna zabawka na miasto czy weekend ale nie szukajmy komfortu - nie ta klasa auta
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, ciągnie od dołu, spalanie bardzo zależne od aktualnego stylu jazdy. Auto ciagle gotowe i napięte do „skoku” (z wyjątkiem trybu eco pro). Silnik nie jest tłumiony programowo pod normy emisji - czujemy ze jedziemy ponad 300 konnym autem
5,0
Skrzynia biegów
Jeździłem tylko automatami BMW - działa tak jak się oczekuje od automatu - zmienia biegi dokładnie kiedy tego oczekujemy. Skrzynie są opisywane jako jedne z najlepszych automatów - działa super ale nie ma porównania do innych
4,0
Układ jezdny
Mam adaptacyjne zawieszenie. Na sport bardzo twarde, w mieście na dziurach daje mało komfortu. W trybie comfort twarde ale już na dłuższa metę jest ok. Nie ma możliwości ustawienia dosyć komfortowego/miękkiego. W zakrętach super. Niestety na kierownicy czuć przednionapędowość tej platformy. Jest to inny xdrive niż w wyższych modelach tu jest dołączany tył. Momentu dołaczania nie czuć, auto nie traci trakcji przy ruszaniu. Moje subiektywne wrażenie to auto ma za dużo mocy na przedniej osi a za molo przenosi na tył - to wyróżnia 1ke od większych braci.
5,0
Karoseria
Jest ok
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, nie mam zastrzeżeń, do parkowania kamera cofania, przód i boki jest ok
5,0
Ergonomia
BMW zawsze było chwalone za ergonomię - nic się nie zmieniło
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok, z tylu nie wiem
4,0
Wyciszenie
Dużo lepsze niż można by się spodziewać po takim aucie. W trybie eco pro - wyciszony jak zwykle auto, w innych trybach głośniejszy wydech i silnik. Podsumowując zależne od trybu jazdy może być cicho lub głośno jak chcemy. Wyciszenie zawieszenia, opony, podwozie jak w kompakcie premium
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pakiet serwisowy, przedłużona gwarancja wiec tylko paliwo, płyn do spryskiwaczy, wycieraczki ... Pełna przewidywalność kosztów
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej kategorii cenowej osiągi super, mało jest aut w tej kategorii cenowej z przyspieszeniem 4,8s do 100km/h
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko ok

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 M135i 306KM 225kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 1 F40 Hatchback M