Ocena kierowcy - BMW Seria 1 F20-F21 Hatchback 5d Facelifting 2017
Albercik,
5 lat temu
Silnik 120i 184KM 135kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
21 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,29
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Małe drażniące szczegóły nie zmienią tego, że uwielbiam ten samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na trybie Sport+ na prawdę są emocje. Uciekający tył, wciskanie w fotel oraz głośne chrapnięcia z wydechu. Jednak przy 170km/h nagle gdzieś to wszystko znika.
5,0
Skrzynia biegów
8 biegów automat wersja sportowa M. 4 tryby działania z wyraźnie odczuwalną zmianą pracy skrzyni na poszczególnych trybach. Nie od razu współpracuje. Należy się jej podporządkować i wtedy czujemy odwzajemnienie z jej strony. Ma mocny charakter lubi kopać, i kopie mocno. Wyczuwa zamiaru kierowcy. Dodatkowo manetki na kierownicy dające możliwość redukcji biegu lub podwyższenia w każdej chwili.
5,0
Układ jezdny
Przyjemnie sztywno. Wyraźna reakcja na najmniejsze ruchy kierownicy. Dodatkowo przy większych prędkościach czuć dodatkowy opór na kierownicy i usztywnienie zawieszenia. W trybie od Sport jest to automatyczne ustawienie.
3,0
Karoseria
Jeden dłuższy wyjazd autostradami przy wyższych prędkościach i niestety pojawiły się delikatne odpryski na masce. Trwałości i odporności lakieru na korozje przy tak krótkim użytkowano nie jestem w stanie ocenić.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża szyba przednia i okna boczne oraz szyba tylna. Dodatkowo kamerki parkowania. Zaskoczeniem była powierzchnia pracy wycieraczek przednich. Praktycznie cała powierzchnia szyby.
5,0
Ergonomia
Intuicyjne w zasięgu ręki i dokładnie w miejscu gdzie się spodziewamy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uważam je za auto dla dwóch osób. Kierowca i pasażer czuja się bardzo komfortowa ale kosztem jest brak miejsca na nogi dla pasażerów z kanapy.