Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87

Dare, 15 lat temu
Silnik 2.0 118d 143KM 105kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Auto które trudno określić. daje dużo radości ale też trzyma dystans do kierowcy. Tylny napęd w takim samochodzie to nie przelewki. W zimie lub podczas deszczu może Was zaskoczyć. Nie próbujcie wtedy wyłączać DTC bo zabawa dopiero się rozpocznie...
Wrażenia
5,0
Silnik
Największym atutem tego auta to jego silnik i zawieszenie. Silnik jest wyjątkowo udany. Zachęca do dynamicznej jazdy. Trzeba się przyzwyczaić do systemu Start-Stop i czasem go odłączyć, bo w korku przy każdym wybraniu luzu silnik się wyłączy. Cichy jak na diesla ale w środku czuć jego wibracje. Niewielkie zużycie paliwa. Nic tylko wcisnąć przycisk START i poczuć radość jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny trzeba wciskać na siłę. biegi są blisko siebie i można czasem je pomylić.Szóstka i trójka to moje ulubione przełożenia. Jedynka b.krótka.
5,0
Układ jezdny
To co najlepsze. rozkład masy 50/50 i frajda na zakrętach. Trzeba powiedzieć że to zawieszenie lubi dobre drogi. Na naszych dziurach potrafi potrzepać. Opony Runflat też nie są są za miękie. Na dobrej drodze jest cudnie.niestety koleiny i śnieg powodują włączanie się systemu stabilizacji który działa błyskawicznie. Strach pomyśleć co by się działo bez tego systemu..
Komfort
5,0
Widoczność
Małe lusterka boczne i środkowe ale wszystko widać. Czujniki cofania są przydatne. W nocy dobrą widoczność zapewniają xenony. W dzień wystarczą światła do jazdy dziennej w postaci białych obwódek reflektorów i diodowych pasków z tyłu samochodu.
5,0
Ergonomia
Jak najbardziej jak w większości BMW techniczny oszczędny styl. Wszystko w zasięgu ręki i wzroku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i schładza. W zimie i w lecie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niska pozycja za kierownicą nie każdemu odpowiada.Ja ją uwielbiam. Z tyłu można przewieźć wygodnie 2 osoby. Utrudnione jest tylko zajmowanie miejsca i wysiadanie.nie duży bagażnik. 330 L.
3,0
Wyciszenie
Czasem pojawiają się trzaski i stuki w okolicach kratek nawiewu. Wszystkie 1 to mają. To chyba wina naszych dziurawych dróg.serwis nic nie na to nie poradzi. Pomaga dociśnięcie bocznych słupków. silnik dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To "najmniej palące" auto jakie miałem. Biorąc pod uwagę moc i radość z jazdy. Ekologiczny silnik roku 2008. Podają 4.5 l na 100 km. Trudno uzyskać taki dynamiczną jazdę. Tym autem nie można jeździć ekonomicznie. Żal nie docisnąć gazu i poczuć te emocje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogo. W BMW 1 czasem trzeszczy i plastyki są słabe ale podczas jazdy można dostać gęsiej skórki!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzasaki koło kratek nawiewu i drzwi nie powinny pojawiać się w aucie tej klasy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co można powiedzieć po 21000 km? W takim dystansie każdy nowy samochód chce być chwalony.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 118d 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87