Super, pełny moment od zera , nie musi się nagrzewać etc.
5,0
Skrzynia biegów
Zero opóźnienia! Bo nie ma skrzyni przecież w elektryku
5,0
Układ jezdny
Prawdziwe BMW
5,0
Karoseria
To jest x3
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra, jak x3
5,0
Ergonomia
Jak X3, ja mam jeszcze lewarek od zmiany kierunków jazdy i to jest 100 razy lepsze niż pstryczek z nowszych roczników
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w X3, lepiej niż w podobnych autach innych marek, tak samo bagażnik lepszy
5,0
Wyciszenie
X3 tej generacji jest ciche, a tutaj jeszcze lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało ludzi to analizuje ile pieniędzy traci na auta spalinowe - ix3 jest bezobsługowe, jazda śmiesznie tania po ładowaniu w domu, a na trasie podobnie lub taniej niż zbliżona spalinowka, a komfort i przyjemność większe. Brak wymian olejów itd. Tylko się jeździ, a nie serwisy. Darmowe parkowanie w mieście, jazda po buspasach..
5,0
Stosunek jakość/cena
Super, można było kuoic taniej niż analogiczna benzynę, a dostaje się dużo więcej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kompletnie nic
Zużycie prądu dla silnika 80kWh 286KM 210kW
Średni zasięg
450km
Średni maksymalny zasięg
500km
Średni minimalny zasięg
250km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
600km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
7,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
1,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania