Jakość , solidność , doskonałe materiały , tak jak w moim odczuciu auto powinno być wykonane.
Po przetestowaniu kilku elektrycznych aut , iX3 mnie urzekło i wiedziałem iż to jest to auto .
Bardzo ale to bardzo dobre wyciszenie auta. Doby zasięg 400 km latem , zimą 320 . Szybkość ładowania 150 kW , więc ok.
Pozornie jedyny minus to brak napędu na 4 koła , ale...systemy ( nawet nie wiem jakie :) ) w zupełności robią korektę przy dynamicznym starcie na mokrej nawierzchni.
Wrażenia
5,0
Silnik
3 tryby jazdy , dobre przyspieszenie
5,0
Skrzynia biegów
a jest tam skrzynia ?
5,0
Układ jezdny
systemy nadrabiają brak napędu na 4 koła
5,0
Karoseria
piękna buda - nowe auto , więc ok
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
jest dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zdalne " webasto " super sprawa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duża
5,0
Wyciszenie
perfekcyjne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pierwszy przegląd po 2 latach...
5,0
Stosunek jakość/cena
drogo , ale warto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na przebieg 30 tyś. wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez usterek ( 30 tyś )
Zużycie prądu dla silnika 80kWh 286KM 210kW
Średni zasięg
390km
Średni maksymalny zasięg
400km
Średni minimalny zasięg
320km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
450km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
48,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
7,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania