Udał im się ten elektryk teza przy nim to popierdółka nawet x to szrot od nowa ja mam iX 50
Wrażenia
5,0
Silnik
torpeda ale IX 60 bardziej ciśnie na klatę
5,0
Skrzynia biegów
ala automat
5,0
Układ jezdny
dobry
5,0
Karoseria
na standardowych amortyzatorach trochę czuć wyboje ale nie jest najgorzej jest też pneumatyczne za dopłatą trochę lepiej
Komfort
5,0
Widoczność
super + kamery 360
5,0
Ergonomia
trochę słaby skręt ale inne elektryki mają gorzej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzenny SUV
3,0
Wyciszenie
przez szyby przechodzi dużo hałasu z zewnątrz to chyba największy problem jak dla mnie w tym aucie dla tego BMW musi nad tym popracować dałem 3 gwiazdki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ładować i jeździć
4,0
Stosunek jakość/cena
ma konkeuręcje z chin co do ceny ale inne materiały do budowy ma BMW jak np aluminium i włókno węglowe
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic tak powinien być budowany elektryk
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero problemów
Zużycie prądu dla silnika 105.2kWh 523KM 385kW
Średni zasięg
537km
Średni maksymalny zasięg
520km
Średni minimalny zasięg
470km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
620km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
50,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
10,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania