Silnik
: Silnik to dla mnie bajka. Naprawdę ciężko w nim coś popsuć. Po TT coupe kupiłem drugie TT, tylko że roadstera :)
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to ogromny atut tego auta. Bardzo bezawaryjny i mocny.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobra, chociaż czasem zdarzają się egzemplarze, w których od momentu wyjazdu z fabryki jest problem z wbiciem 1 i R.
4,0
Układ jezdny
Napęd Quattro to podstawa w TT. Bardzo sprawnie rusza spod świateł, absolutnie bezawaryjny, jeśli nie kupimy szrota. Na zakrętach wyczuwalna spora podsterowność, ale łatwo się kontruje. Tylko zmieniać olej w haldexie i tyle.
Komfort
3,0
Widoczność
Duże lusterka sprawiają, że nie jest źle. Jednak okrągły kształt nadwozia sprawia, że trzeba wyczuć samochód. Ogromny minus: nie widać sygnalizatorów na skrzyżowaniach, jeśli stoimy pierwsi.
4,0
Ergonomia
Wszystko ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem chłodzi, zimą grzeje, szyby szybko odparowują. Wszystko ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla dwóch osób super. Po złożeniu siedzeń w wersji coupe mamy ogromny bagażnik tylko dla dwóch osób ;) Można spokojnie wybrać się na dłuższe wakacje, a nawet w góry na narty.
3,0
Wyciszenie
Szyby bezramkowe wyglądają super, ale niestety huczą przy wyższych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę fun z jazdy to TT jest śmiesznie tanie w utrzymaniu. Części dużo, dużo zamienników.
4,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem nic lepszego w tej cenie nie ma.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie trwały samochód :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 225KM 165kW
[l/100km]