Jestem bardzo zadowolony z tego auta. Przy ciężkiej nodze daje prawdziwie sportowe wrażenia z jazdy, przy spokojniej jeździe jest bardzo cichy, komfortowy. Samochód o dwóch obliczach. Jedna uwaga: jeżeli kupować to mocniejszą wersję z napędem quattro. Wiem ze jest trochę droższa ale różnica jest kolosalna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciagnie od ok 2tys - 5,5 tys jak głupi. Niekończące sie wciskanie w fotel.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, acz mogę sobie wyobrazić lepszą.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Niesamowite trzymanie sie drogi. Na oponach 225/45/17 bardzo wysoki komfort resorowania jak na auto sportowe.
Komfort
3,0
Widoczność
Jestem wysoki wiec widzę w miarę dobrze, ale osoby poniżej 170cm moga mieć problem.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką - grzybek regulujący elektryczne lusterka nawet za bardzo bo bez przerwy wyłąmuję go łokciem przy otwieraniu drzwi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto czarne z zewnątrz i wewnątrz. Climatronic robi swoje, w zimie auto rozgrzewa sie niesamowicie szybko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja. Na tylnych siedzenia można położyć co najwyżej kurtke.
4,0
Wyciszenie
Przy niższych obrotach słychać tylko szum powietrza. Przy przyspieszaniu "gulgot" silnika i syczącą turbinę - bardzo przyjemne!!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12l w miescie, ok 8l na trasie, wszystko zależy czy sie używa często turbo
4,0
Stosunek jakość/cena
Z pewnością nie jest warte 200tys zł. Egzemplarze używane w bardzo dobrym stanie można kupić już za ok 80tys zł - a to już bardzo rozsądna cena za auto które daje tyle przyjemnośći z jazdy i tak wygląda!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki lubią trochę potrzeszczeć jak auto stoi w nieogrzewanym garażu na mrozie. W lecie cisza. Poza tym to chyba tylko lampka do czytania sie zepsuła.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest to auto sportowe - wszystko zależy od zacięcia kierowcy. Ja wymieniłem do tej pory tylko eksploatacyjne rzeczy - sprzęgło, tarcze, klocki.