Szukaj

Ocena kierowcy - Audi TT 8N Coupe

Wookash99, 6 miesięcy temu
Silnik 1.8 T 180KM 132kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 260 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi TT 8N Coupe 1.8 T 180KM 132kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik znany i lubiany. Zdecydowana przewaga pozytywnych opinii na rynku jest potwierdzana przez mój egzemplarz.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Poważna usterka powstrzymała mnie przed dalszym korzystaniem z auta - z tego powodu decyzja o sprzedaży.
4,0
Całokształt
Auto jest fajnym wejściem w segment aut quasi-sportowych. Kupiłem je od razu po otrzymaniu prawa jazdy . Według mnie strzał w dziesiątkę dla młodego kierowcy - idealne połączenie między zwykłym kompaktem a spełnieniem marzeń o aucie ze sportowym charakterem. Sprzedałem z powodu poważnej usterki - czytaj dalej :).
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciągnie i od dołu i po załączeniu turbiny. Mechanicy znają jednostkę, części łatwo dostępne. Bardzo dobrze współpracuje z LPG.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi, mimo przebiegu, wchodzą pewnie. Brak negatywnych odczuć podczas ruszania pod górkę. Przy wyższych prędkościach może przeszkadzać krótkie przełożenie ostatniego (piątego) biegu.
4,0
Układ jezdny
Po prostu poprawnie. Dla mnie ciut zbyt twardo zestrojone - ale to subiektywna opinia.
4,0
Karoseria
Brak 1 gwiazdki przez korozję błotników przednich - przypadłość modeli audi w tamtych latach. Ogólnie poprawnie. Mimo 18 lat na drogach, podwozie bez konserwacji daje radę.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód i boki - fenomenalnie. Jednakże do tyłu - mała tylna szyba i grube słupki sprawiają, że cofanie jest wyzwaniem. Z drugiej strony - czego się spodziewać po aucie tej klasy?
4,0
Ergonomia
Poprawnie. Odczucia haptyczne i akustyczne w porządku - czuć ciut lepszą jakość wykonania niż "norma".
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się grzeje, szybko chłodzi. Szyby nie parują. Podgrzewane fotele nie zawodzą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli z przodu dorośli, z tyłu tylko dzieci - jeśli wyobrażasz sobie inaczej, będziesz rozczarowany. Stosunkowo duży bagażnik na +.
3,0
Wyciszenie
Tylko 3 gwiazdki - przy jeździe powyżej 120 km/h bardziej słychać szum powietrza i koła niż silnik. Ładnie mruczy na niskich obrotach mimo fabrycznego układu wydechowego.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 1,5 roku i przejechaniu 15 000 km od przebiegu od 245 000 do 260 000 tylko eksploatacja - olej, filtry, hamulce.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem w 2017 za 12 000. Były to dobrze wydane pieniądze, takiego samochodu potrzebowałem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek drobnych.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzedałem, bo po przejechaniu 15 000 km okazało się, że poprzedni właściciel podkleił plastelinę pod kontrolki na zegarach - okazało się, że mam choinkę. Doszedłem do tego po zdiagnozowaniu problemu z hamulcami, który się pojawił nagle - auto hamowało tylko w 50% przypadków poprawnie. Raz hamowało na 10% możliwości, raz na 100%. Mechanicy rozkładali ręce. Z tego powodu sprzedałem dalej oczywiście z kompletem informacji dla nowego właściciela.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi TT 8N Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
69,00 zł
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi TT 8N Coupe