Zawieszenie
: Wiadomo jak auto wygląda, ale jak się przy tym prowadzi i jak jest komfortowe..
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: C. zamek.
5,0
Całokształt
Jednen z ostatnich prawdziwych samochodów. Z silnikiem z krwi i kości itp. Mimo pełnoletności, genialny ponandczasowy wygląd.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik, ostatni porządny przed erą TSI, FSI.
Świetne idzie od samego dołu.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi mają krótki pewny skok.
5,0
Układ jezdny
Mimo lat trudno i dziś o coś pewniejszego i przewidywalnego. Zawieszenie pewne choć nad wyraz komfortowe.
4,0
Karoseria
Design... samochód stary jak węgiel ale wygląd do dziś jest nieziemski.
To auto i jego kształty się nie zestarzeją już nigdy.
Murowany klasyk.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu tak sobie (nie stawać za blisko świateł do góry widzi się slabo) , na boki w miarę, w tył słabo. Trzeba pamiętać że powierzchnia szyb w tym aucie to minimalizm.
Wygląd na pierwszym miejscu.
Punktowa rdza (dlatego 4 gwiazdki), trzeba nad tym panować żeby zachować tą perełkę.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i logicznie rozmieszczone.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu. Nie można nic zarzucić.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest super. Z tyłu miejsce raczej na bagaż (coupe). To oczywiste, to nie nudny kompakt. Tu liczy się styl.
4,0
Wyciszenie
Szum niskoprofilowych opon jest słyszalny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Golf IV (tfu) w ekskulywnych ponadczasowych ciuchach z lumpeksu.
Musi być względnie tanio.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za śmieszne pieniądze ponad czasowe, cudowne auto które i dziś mimo pełnoletności wygląda genialnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Upierdliwy zamek od drzwi. Centralny..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 180KM 132kW
[l/100km]