Szukaj

Oceny Audi TT (TTS, TTRS) – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Audi TT

3,6
~KrystianB12
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Ogólnie solidne auto, ale trzeba brać polifta po 2001 roku i liczyć się z tym że praktycznie każdy egzemplarz na rynku ( o ile w ogóle jest co ratować i silnik nie jest zajechany na śmierć) potrzebuje nakładów rzędu minimum 8000zł - turbo, pasek rorządu, cały system odmy, tarcze klocki, głowica, elektronika, zawór dv bo zazwyczaj nikt nigdy nie zmieniał i najlepiej położyć inny zawias bo seryjny nie jest wybitny. Po remoncie to naprawdę...
4,2
~Dawid
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Jest to moje pierwsze auto i jestem bardzo zadowolony. Dla osób mówiących że wygląda jak żuk, to polecam zobaczyć auto na żywo, wygląda o wiele korzystniej niż na zdjęciach. Przy samochodzie często lubi się posypać elektronika, zwłaszcza wyświetlacz FIS - typowa usterka to zimne luty, które powodują że diody nie świecą i ciężko odczytać co komputer pokazuje. Mechanicznie samochód nigdy się nie popsuł, ani nie wymagał wkładania w niego...
4,6
~Carlos
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Marzenie z młodych lat i grania w NFS - spełnione na 30ste urodziny :) Swietna konstrukcja , z technicznej strony auto w kosztach utrzymania Golfa/A3 (poza elementami nadwozia), zarazem duzo lepiej sie prowadzące i posiadajace wygląd przyciągający uwage innych nawet po 20 latach. Masa smaczków stylistycznych w środku jak i na zewnątrz , nie sprawiająca probemów mechanika, dobra blacharka, bez wątpienia auto ktore stanie sie (o ile juz nie...
4,9
~ziom
Audi TT 8S
Coupe 2.0 TSI 230KM 169kW
Samochód kupiony z myślą o samotnych dojazdach do pracy i z powrotem i tutaj sprawdza się znakomicie. Po złożeniu tylnic foteli miejsce bagażowe jest nad wyraz spore. Świetnie sprawdza się zarówno w codziennych dojazdach do pracy czy też wypadach na zakupy gdzie wracamy z kilkoma siatkami w bagażniku. Niewielkie gabaryty pozwalają łatwo znaleźć miejsce parkingowe w miejskiej dżungli, a frajda z jazdy 230 konnym cupe napędzanym na wszystkie...
5,0
~Arkadiusz
Audi TT 8J
Coupe 2.0 TFSI 200KM 147kW
Samochód kupiłem w 2016 z 2007 roku z przebiegiem 170tyś silnik 2.0. Jeżdzę już 3 lata i zupełnie NIC! żadnych poważnych kosztów i większych usterek podczas trzy letniej eksploracji tylko olej był do wymiany, sam samochód nie z tej ziemi radość z jazdy nie porównywalna z niczym innym. Samochód w środku większy niż na to wygląda, osoby z przodu mają naprawdę sporo miejsca a dwie mniejsze osoby z tył też się zmieszczą, po złożeniu tylnich...
4,0
~baki126
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
TT-tkę kupiłem właściwie przypadkowo od znajomego. Mechanik nie stwierdził większych defektów auta i po profilaktycznej wymianie rozrządu zrobiłem nią 20 tys. km. Jeżdżę głównie na odcinkach miasto+przedmieścia i z każdym miesiącem coraz bardziej to auto mi się podoba. Robi wrażenie swoim wyglądem, fajnie trzyma się drogi, względnie niewiele pali (jak na 180 KM) i oprócz paliwa nie wymaga inwestycji. Dla kogoś jeżdżącego maksymalnie w dwie...
Dziennik kosztów dla Audi TT
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,1
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Maciej
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 225KM 165kW
Auto zakupiłem dla kobiety w kwietniu. Jak dotąd wymieniony został rozrząd i płyny eksploatacyjne. Idealnie się prowadzi, pomimo dużej mocy można jeździć spokojnie, spalając przy tym niewielkie ilości paliwa. Spalanie na granicy 8-9 l po mieście jak na takie auto to świetny wynik. Świetne auto, z którego nigdy nie byłem tak zadowolony. Idealnie trzyma się drogi i bardzo dobrze hamuje. Minusem może być mała przestrzeń na tylnych siedzeniach,...
5,0
~Andrzej WGM
Audi TT 8J
Coupe 2.0 TFSI 272KM 200kW
Spełniłem swoje marzenia, poprzednia była 8n. Te dwa modele to już klasyki i trudno je porównywać do innych coupe. Jestem bardzo zadowolony z posiadania 8j w tej konfiguracji, quatro i manual i ta moc 272KM.
4,6
~Marek W.
Audi TT 8J
Coupe 2.0 TFSI 200KM 147kW
Wspaniałe auto, tania alternatywa sportowych aut . W tym brakuje mi napędu quattro. Obawiałem się trochę DSG ale chodzi bez zarzutu. Właśnie kupiłem młodszy TTS 212 KM z Magnetic Ride i TPMS. Jest już kompletna przekładka na 3,2 turbo Quattro, DSG customowy wydech. Przyjdzie LPG, żeby więcej było przyjemności. Nowszy miał uszkodzony rozrusznik, kupiłem za 45zł z wysyłką:)
4,6
~Arbi
Audi TT 8J
Coupe 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW
Super fura z silnikiem 3,2 w manualu. Mam go trzy lata, ale zawsze mam banana na twarzy... daje dużo frajdy. Wygodnie jest tylko z przodu, ale komu to przeszkadza jak z tyłu miejsca dla dziecka, albo na walizkę. Dobrze połyka zakręty, fajnie się prezentuje ogólnie jest GIT
Audi TT