Rewelacyjnie wygłoszony, bardzo wygodne na dalsze trasy, Świetnie materiały, bardzo ekonomiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy, oszczędność , zapas mocy/mopmentu
5,0
Skrzynia biegów
płynne przełożenia, świetne zgranie ( po aktualizacji serwisowej) reakcja na gaz.
5,0
Układ jezdny
legendarny napęd na 4 koła ( stały) tylna oś smętna bajka przy manewrowaniu jak i na autostradach.
5,0
Karoseria
Petarda, oczywiście to rzecz gustu i konfiguracji.
Komfort
5,0
Widoczność
lusterka wsteczne świetne, kamery 360 mega wraz z stabilizacją obrazu podczas jazdy i skrętu samej optyki kamery.
5,0
Ergonomia
tutaj nie ma się czego przyczepić oprócz jednego to możliwość jakiegoś skrótu do szybkiego przyciemnienia wszystkich ekranów jak i "ambiliht";), co do wykończenia piano to też nie kibicuje ale prawda jest taka ze jeśli ktoś jest brudasem to nawet warstwy antybakteryjne nie pomogą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
świetny system , wydajny a zarazem mega cichy, plus za świetny filtr anty bak, pm 2.5 .......
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
porównując do "mikrobusu q7" to inna klasa na mega plus
5,0
Wyciszenie
egzemplarz wyposażony w podwójne szyby mistrzostwo .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy takiej klasie auta jeśli ktoś nie jest świadomy lub pyta o "częstość wymiany oleju" lub szuka zamienników typu "filtron" nie dla niego takie auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
rocznik 2018 grudzień więc jeszcze ceny nieco inne , jak również niestety ( dla nowszych modeli) lepsze spasowania i wyk oczenie auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
90 tyś odpukać wszystko ok , wymiana oleju , filtrów co 10-15 tyś
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 50 TDI 286KM 210kW
[l/100km]