Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie przejeżdżam od 80 do 250 km ładowanie dom , praca z ładowarką 22 kw uzupełnienie energii po przejechaniu 250 km niewiele ponad 2 h. Bez takiej opcji ładowania auta nikomu nie polecam .
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc w każdej chwili do wykorzystywania bez jakichkolwiek problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Jednostopniowa
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjna zawieszenie układ kierowniczy perfekcyjny
5,0
Karoseria
Sportbac stonowana elegancja
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak W każdym aucie premium
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Odpowiednia
4,0
Wyciszenie
Jak w każdym elektrycznym aucie premium
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto w zakupie cena podobna do każdego auta spalinowego w moim wypadku fotowoltaika brak wydatków na prąd oraz jak to walczy elektrycznym tak wizyt w serwisie przy wymianie oleju i innych rzeczy eksploatacyjnych które nie mało kosztują w tradycyjnym samochodzie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Po prostu Audi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria jednego z dwóch portów ładowania usunięta w ciągu kilku godzin w serwisie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Zużycie prądu dla silnika 114kWh 408KM 300kW
Średni zasięg
400km
Średni maksymalny zasięg
400km
Średni minimalny zasięg
300km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
500km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
8,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
2,5h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania