Samochód który rozpieszcza pod względem wygody. Zawieszenie pneumatyczne i cztery koła skrętne to rzeczy na które nie należy żałować kasy. Bardzo eleganckie wnętrze szczególnie efektownie wygląda w nocy. Nienachalny wygląd zewnętrzny powoduje że samochód pozostaje elegancki a nie wulgarny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Optymalny wybór. „Robi robotę” szczególnie podczas wyprzedzania. „Jedzie” momentem obrotowym.
4,0
Skrzynia biegów
Jak jest zimna przy zmianie biegu z 1 na 2 lubi szarpnąć.
5,0
Układ jezdny
Wygoda i komfort. Cztery koła skrętne obowiązkowe!
5,0
Karoseria
Dobry lakier i obszerne wnętrze. Nienachalna linia karoserii.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez czujników i kamer mogłoby być ciężko z parkowaniem w mieście.
5,0
Ergonomia
Mało schowków. W tak dużym nadwoziu na pewno można było kilka wygospodarować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czterostrefowa klimatyzacja i jonizator powietrza to pozycje obowiązkowe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet pięciu pasażerów podróżuje komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho. Nawet na autostradzie można spokojnie rozmawiać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak kogoś stać na garnitur to stać go też na krawat...
5,0
Stosunek jakość/cena
Luksusowy SUV musi kosztować...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było. Po 60000 km nie było jeszcze potrzeby wymiany klocków hamulcowych...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 272KM 200kW
[l/100km]