Układ hamulcowy
: Hamulce zatrzymują to auto jak by ważyło tylko tonę
4,0
Całokształt
Właściwości jezdne oraz napęd bardzo dobrze zgrane przez co jak na dwie tony bardzo pewnie się prowadzi,silnik elastyczny choć troszkę mu brakuje.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo przyjemnie i równomiernie,w odczuciu dobrze współgra z resztą samochodu.272 konna jednostka jest na pewno bardziej przyjemna podczas szybkiego wyprzedzania,choć nie można słabszej wersji zarzucić opieszałości.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dopasowuje się do stylu jazdy i w mgnieniu oka zmienia bieg właściwie bez odczucia tego.Zdarza się przy ruszaniu lekkie szarpnięcie ale to raczej z odblokowania elektrycznych zacisków hamulców.
5,0
Układ jezdny
Tu trzeba przyznać że Audi zrobiło kawał dobrej roboty,auto prowadzi się doskonale klei się do drogi i można naprawdę szybko pokonywać ostre odcinki drogi w zasadzie nie odczuwając tego.
Komfort
5,0
Widoczność
Komfort jest na najwyższym poziomie.Super
4,0
Ergonomia
Na dobrym poziomie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma do czego się przyczepić ,cicha i sprawnie pracująca.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest nad wyraz dużo,jeszcze w żadnym tego typu aucie nie widziałem.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest następną zaletą tego samochodu jest po prostu super cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Próbowałem jeżdzić bardzo oszczędnie ale moje spalanie oscylowało się w granicach 8 litrów,lecz gdy troszkę przycisnę to średnia wzrasta do 10 litrów.Największe spalanie na trasie Gdańsk -Katowice którą pokonałem w 4 godziny i 10 minut wyszło 11.5 litrów .
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak wiadomo mogło by mniej kosztować,producenci przesadzają z cenami.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na początku zepsuł się czujnik presens,oraz zestaw wskazników.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek jeszcze nie zaznałem i mam nadzieje że tak zostanie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 218KM 160kW
[l/100km]