Przeniesienie napędu
: Napęd quattro to jedyny napęd 4x4 z prawdziwego zdarzenia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: brak
5,0
Całokształt
Mega komfortowy samochód. Przesiadłem się z A6. SUV pełną parą. Zawieszenie pięknie zbiera nierówności na drodze. Auto duże gabarytowo ale środek idealnie spasowany pod kierowcę, nie czuje się gabarytów samochodu. Jakość wykończenia na najwyższym poziomie. W środku czuć klasę premium. Moja wersja jest 7 osobowa i to duży plus przy podróżowaniu na dwie rodzinki w 6 osób (niestety wtedy bagażnika ubywa ale to nie wyprawa wtedy na tydzień :)). Spalanie średnie ok. 9 litrów. Silnik bardzo dynamiczny, szybko wkręcający się w obroty. Funkcje jak aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, pomoc w ruchu miejskim działają bez zarzutów. Światła Matrix też świecą niesamowicie, szczególnie w nocy oświetlają drogę jakby był dzień. Na razie oprócz jakiś kosmetycznych problemów z błędem w postaci zapłonu, który zniknął i już się nie pojawił oraz brakiem internetu w aucie przez ponad tydzień z powodu wichur auto spisuje się wyśmienicie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, cichy. Pracuje bez zastrzeżeń.
5,0
Skrzynia biegów
Pięknie przechodzi między biegami, prawie nie wyczuwalny efekt zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Mistrz.
4,0
Karoseria
Nie zagłębiałem się szczegółowo ale raczej boki i nadkola z plastiku, tylko maska przednia i tylna z blachy...
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na gabaryt samochodu świetnie.
5,0
Ergonomia
ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tryb eco w klimatyzacji pozwala zaoszczędzić przy spalaniu na dłuższym odcinku a do tego radzi sobie w temp. do ok.30 stopni bez problemu ze schłodzeniem wnętrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 5 osób idealna, mega komfort i przestrzeń. Dodatkowy 3 rząd siedzeń, który posiadam sprawdza się z dziećmi przy wzroście 150 cm jak na razie, a może i wejdą większe :).
5,0
Wyciszenie
Normalnie poezja. Nie doświadczyłem wcześniej takiego wygłuszenia. Na autostradzie dopiero mijając ciężarówkę dopiero zaczyna ją być lekko słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie auto bezkosztowe. Ciężko podać, auto nowe z salonu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na dziś auto w tej klasie premium wykończone na takim poziomie w zakupie między 320 a 380 tys z wyposażeniem już pozwalającym mieć dobre funkcje w samochodzie uważam za godne uwagi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy obecnym przebiegu 17 tys km w 3 miesiące żadnych uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadne na dziś 17 tys.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 45 TDI 231KM 170kW
[l/100km]