Gdyby nie wygłąd zewnętrzny, to auto do wymiany, ale przód rekompensuje wszystko.:-)
Wrażenia
5,0
Silnik
326 koni i 760 Nm robi swoje...
2,0
Skrzynia biegów
skrzynia fatalna, takiej zmiany biegów na D, jeszcze nie spotkałem, ospałe, powolne wogóle do D... na S już trochę lepiej, ale i tak jest pewien niedosyt niewykorzystywania momentu, przecież 760 Nm nie powinno się marnować, na S za wysoko ciągnie obrotami co powoduje że po zmianie nie wchodzi w najlepszym punkcie momentu... itd itd...
4,0
Układ jezdny
dobrze ale... przechyla się na boki, podsterowny.
Komfort
3,0
Widoczność
kwestia przyzwyczajenia, ale z kamerą, czujnikami i odrobiną umiejętności jest ok.
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
może być
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie ma o czym mówić, parametry silnika mówią same za siebie...
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
otóż z tą niewawodnością to jest tak, ze samochód nigdy nie zawiódł w sensie że nie odpalił czy zatrzymał się na trasie, ale jest generalnie bardzo awaryjny, i to nie tylko moje doświadczenia, występują dziwne usterki silnika, elementów wnętrza, zawieszenia z którymi nasze serwisy sobie nie radzą, moje Q stało w serwisie 6 tygodni i wyjechało nie naprawione, znajomy był 8 razy na stuki silnika i wyjechał nienaprawiony, trzeszcza szyberdachy, tylne kanapy, wogóle jakaś porażka... miałem wcześniej nowe A6 i wszystko było super bezawaryjnie przez dwa lata,... ale może tak z Q zły model trafiłem...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
piszczenie z komory silnika, nie do naprawienia w polskim serwisie,
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 TDI 326KM 240kW
[l/100km]