ciut za twardy na nasze drogi - autmatyczna skrzynia mogłaby szybciej zmieniać przełożenia, bagażnik za płytki - inne rzeczy ok
Wrażenia
5,0
Silnik
auto przyspiesza szybciej niż podaje producent, elstyczność świetna jak to na diesla przystało, V max gponad 230 - licznikowo, czyli w rzeczywistości około 220. Ogólnie jak na tak ciężkie i wielkie auto - jestem mile rozczarowany
3,0
Skrzynia biegów
Tryb zwykły - fatalnie, wolna zmiana biegów, przy 1900 obrotach - na 6 automat wrzuca już przy 60 km/h - przy 1300 obrotów - chore, ale tryb sportowy jest świetny - jazda super, tylko spalanie rosnie o około 1,5 litra.
4,0
Układ jezdny
Jak na SUV, świetnie trzyma się drogi, rewelacja - tylko zawieszenie jest trochę za twarde jak na polskie drogi - nawert w trybie comfort - jak ktoś chce komfort - lepiej niech weźmie ML.
Swietnie czuje się drogę.
Komfort
2,0
Widoczność
Jak na SUVA - normalnie, bez czujek z przodu i z tyłu jazda w mieście nie możilwa
5,0
Ergonomia
Jak to w audi - wszytko na swoim miejscu i wykonanane z najlepszych materiałów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,10 m długości - miejsca wiećej nie potrzeba, bagażnik jest jednak za płytki.
5,0
Wyciszenie
Niespodziewanie dobrze - a silnik jest cichy - w końcu to nie pompowtryskiwacze tylko common rail
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód w cenie podstawowej jest praktycznie goły - dotatki w strasznych cenach, zużycie paliwa jak na diesla duże - w mieście koło 14, na trasie 10 - 11.
4,0
Stosunek jakość/cena
za drogi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to jest Audi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
patrz wyżej ale jeżdze dopiero 5 tys km - 3 miesiące
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
[l/100km]