Moim zdaniem bardo dobrze wygłuszony i elastyczny, auto mam fabrycznie chipowane na 270
km i jest to dzień do nocy w porównaniu do poprzednich parametrów. Silnik pracuje o wiele lepiej i płynnie przyspiesza bez redukcji biegów jak to miałem w poprzednim aucie - również Q7.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów lekko szarpie, zwłaszcza przy zimnym silniku, dla mnie jest to małą wadą zwłaszcza, że wymieniam w niej olej co 80 tys z całym zestawem filterków.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonała wentylacja i ogrzewanie, nastawione na wygodę pasażerów - kosztem spalania:), auto grzeje zaraz po uruchomieniu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli chodzi o ekonomiczność to naprawdę nie można się do niczego przyczepić, auto w zasadzie bezawaryjne - jestem użytkownikiem już drugiego takiego samochodu więc uważam, że mogę wyrazić swoją opinię. Wymieniłem jedynie czujnik parkowania i przepustnicę - razem koszt 960 zł. Co do spalania: poprzednim autem jeździła moja żona i to głównie w mieście (400 tys. mieszkańców) - spalanie średnie przez 2 lata 13,2 litra, obecnym samochodem (270KM) jeżdżę ja, można powiedzieć 70% miasto średnie spalenie 12,3 l/100km przy normalnej jeździe. Nie wierzę, że komuś pali 10 l/100 km! Chyba, że jeździ tylko na trasie i nie przekracza 100 km/godz., ale nie da się tym tak jeździć! Uogólniając: polecam każdemu ze spokojnym sumieniem, warto podnieść moc - auto nabiera dynamiki i spada spalenie, silnik bardziej elastyczny. A koszt paliwa pokrywa bezawaryjność auta - naprawdę ten silnik jest sprawdzony i unowocześniany przez lata
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
[l/100km]