Zawieszenie
: ostatni zrobiłem 1600 km do Rzymu , wysiadłem i poszedłem na kolację. Rewelacyjne zawieszenie.
5,0
Całokształt
miałem już kilkadziesiąt samochodów, ale najlepiej mi się jeżdzi tą Q7.
Wrażenia
5,0
Silnik
V8 to jest to , brak turbosprężarek owocuje całkowitym brakiem TURBO-Dziury, która w wypadku Cayenne Turbo jest ogromna.
3,0
Skrzynia biegów
D- to chyba skrót od Do Dupy, polecam tylko w mieście (zakorkowanym) , S- za wysoko ciągnie i następny bieg wchodzi za wysoko. Jeżdże cały czas na Tip-Tronic, gdyby nie on to byłbym ze skrzyni niezadowolony.
5,0
Układ jezdny
jeżdzę casem bardzo ostro i jeszcze mnie nie zawiódło
Komfort
4,0
Widoczność
gdy w pakiecie jest Lane Assiist i Side Assist to nie ma problemu. Widok jak w wiekszości SUV-ów
5,0
Ergonomia
perfekcja - w koncu to prawie Bentley. MMI nardzo intuicyjne. Jesli w pakiecie jest jeszcze obsługa głosowa to w ogóle nie ma problemu, tylko trzeba sie nauczyć komend ( ang, niem)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima OK, - 4 strefy , regulacja siły ciągu wentylatorów , nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
7-osobowa wersja , dużo miejsca, jakby porównać to X5, Touarge i Cayenne wypadają blado.
5,0
Wyciszenie
wyciszenie bardzo dobre, słychać tylko w tle V8 - bardzo pozytywne wrazenie. Szyber dach w wersji PANAORAMA też nie przeszkadza jak jest otwarty.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przegląd gwarancyjny w Polsce jak nic nie jest zepsute ( tylko olej i filtry )2tys zł , to trochę za dużo. Spalanie na trasie 60-120km 10-12 litrów średnie ok 15-16, ostra jazda 18-21. wiecej niż 21 nie udało mi sie wykręcić.
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód z USA - dobrze , samochód z salonu z polski bardzo żle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
fura z usa, egzemplarz trafił się z bezusterkowy na razie (25 tys km)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic :-))
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
[l/100km]