Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Q5 II SUV

Rafał, 6 lat temu
Silnik 2.0 TDI 190KM 140kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Q5 II SUV 2.0 TDI 190KM 140kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Żwawy i oszczędny
4,0
Całokształt
Auto fajne i dobrze zrobione
Wrażenia
5,0
Silnik
Diesel 190 kM jak na pojemność 2.0 przy wadze samochodu ponad 1800kg daje radę lepiej niż by można się było spodziewać.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia S-tronic 7 biegów fajnie się zbiera do przodu, czasem nieco dziwnie redukuje. Ta obecna skrzynia ma funkcję żeglowania, czyli wrzucania na luz co jest dobre w kwestii oszczędnej jazdy, jednak nie można tego wyłączyć jak np. w Macanie i trzeba się pilnować, żeby samochodem na luzie (systemy wtedy nie działają) nie wjechać np. w zakręt w zimie na śliskiej nawierzchni.
4,0
Układ jezdny
Działa ogólnie bobrze. Quattro Ultra czyli dołączany napęd tylni to już niepotrzebne kombinowanie - stare dawne stałe czy jest potrzeba czy nie, było lepsze. Jak dla mnie ESP włącza się za późno, gdy samochód już łapie uślizg - mało komfortowe uczucie.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki OK. Do tyłu nieco gorzej.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Pad do pisania w zimie trochę zawodzi puki się wewnątrz nie zrobi ciepło.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest przyzwoicie tylko wentylator jak na klasę premium trochę za głośny. Świetny patent audi z podgrzewaną przednią szybą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
We wszystkich samochodach klasy premium tej wielkości jest tak samo - wydawało by się, że przestronny, ale te elementy wewnątrz (fotele, konsola) takie jakby nadmuchane i miejsca jest tak sobie. Powiem tak - dla mojej 4 osobowej rodziny samochód jest w sam raz. 3 dorosłe osoby z tylu mają ciasno.
5,0
Wyciszenie
Patent klasy premium, który już jest możliwy do zamówienia w wielu innych markach, czyli szyby o zwiększonej dżwiękoszczelności to świetne rozwiązanie przy wyższych samochodach - fizyki się nie oszuka bez tego było by znacznie głośniej wewnątrz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na gwarancji. Za mały przebieg na usterki i ich naprawy. Pod kątem zużycia paliwa miłe zaskoczenie. Jeżdżę zazwyczaj oszczędnie i pod tym kątem to auto mi odpowiada.
4,0
Stosunek jakość/cena
We wszystkich samochodach klasy premium część kasy to płacenie za znaczek z przodu. Jakość dobra, ale cena też nie mała. Cena bazowa dość wygórowana, a dodatki, żeby poczuć się jak w klasie premium to wariactwo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi Q5 II SUV