Układ hamulcowy
: może się czepiam, ale mogłyby być skuteczniejsze
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Oszczędny, cichy, zapewniający wystarczającą dynamikę dla średnio agresywnego kierowcy. Przy prędkościach autostradowych nie do rozróżnienia od benzyny, jeżeli chodzi o dźwięk.
4,0
Skrzynia biegów
Rusza z miejsca z dużym opóźnieniem, szczególnie przy włączonym Start/Stop. Przesunięcie skrzyni w tryb Sport nieco redukuje ten problem, ale nie rozwiązuje go całkowicie.
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się zaskakująco precyzyjnie jak na SUVa. Pokonywanie zakrętów odbywa się bez nadmiernych przechyłów, natomiast nierówności wybierane są skutecznie i bez pogorszenia komfortu jazdy. Przy wyższych prędkościach autostradowych można doświadczyć lekkiego "myszkowania" po pasie, jednakże mamy do czynienia z autem o sporych gabarytach.
5,0
Karoseria
Brak problemów, ale auto ma miesiąc.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Przesiadłem się z VW więc nie odczułem większych problemów z odnalezieniem się we wnętrzu Audi. System multimedialny w miarę intuicyjny, więc po pierwszej dłuższej trasie, nie ma przed kierowcą tajemnic.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealne dla rodziny 2+2.
5,0
Wyciszenie
Zgodnie z wcześniej czytanymi recenzjami - auto bardzo dobrze wyciszone. Silnik słyszalny w większym zakresie tylko podczas dodawania gazu przy niższych prędkościach. Jeżeli chodzi o autostradę, poziom hałasu dużo niższy niż w Passacie Sedan B8.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nowe, więc póki co tylko paliwo, a że pali mało to jestem usatysfakcjonowany.
5,0
Stosunek jakość/cena
Po 20% rabacie, stosunek jakości do ceny wydaje się korzystny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TDI 190KM 140kW
[l/100km]