Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Q5 I SUV

nbg, 14 lat temu
Silnik 2.0 TFSI 211KM 155kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Q5 I SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Świetny samochód - znakomicie wygląda (zewnątrz pakiet offroad, wenątrz S line), jeździ oraz budzi zaufanie użytkownika w najmniejszych detalach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik delikatnie \"niegrzeczny\" i zapewnia sporo wrażeń z manualną skrzynią (choć biorąc pod uwagę fenomenalne opinie o S-tronic\'u zapewne to niegorszy wybór). Silnik bardzo elestyczny już od niskiego pułapu obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna 6-stopniowa. Może to kwestia pierwszych kilometrów, ale występuje minimalny (jak na Audi) problem z wrzucaniem 3 biegu.
5,0
Układ jezdny
Nic dodać , nic ująć. Przy Audi Drive Select odczuwalna nieznaczna różnica w prowadzeniu w zależności od wybranego trybu - niezależnie jednak od ustawienia niezwykle pewne prowadzenie; praktycznie nieodczuwalna większa wysokość auta (SUV).
Komfort
4,0
Widoczność
Najgorzej do tyłu; ogólnie zgodna z oczekiwaniami dla tego typu pojazdu. Czujniki parkowania z wizualizacją graficzną działajuą subtelnie i bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Fanatastyczna ergonomia: ulokowanie elementów sterujących, bardzo logiczny system MMI Plus, regulacja siedzeń, zagospodarowanie przestrzeni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zbyt krótki okres użytkowania, ale nie stwierdziłem najmniejszych problemów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Proporcjonalna do wielkości pojazdu. Szkoda, ze nie ma opcji fotelików zintegrowanych dla dzieci na tylnej kanapie (jak w Volvo).
4,0
Wyciszenie
Silnik słychać w takim stopniu, w jakim powinno się go słyszeć. Niestety pszyberdach panoramiczny podnosi poziom hałasu - osłona siatkowa nie zapewnia pełnego odcięcia szumów dochodzących z zewnątrz w wyniku opływającego pojazd powietrza (duże prędkości)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w mieście to 14-15 litrów. System start-stop trochę irytuje, choć nie wiem jak może obniżać spalanie. W krótce zobaczę, jak przy dłuższych trasach. Myślę, jednak, że tą wersję silnikowa kupuje się dla przyjemności i należy liczyć się z wyższymi kosztami eksploatacji niż w wersjach TDI.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko zalezy od podejścia. Mając za sobą sporo marek różnych samochodów uważam, że Audi to ogólnie marka warta swojej ceny, moim zdaniem najlepsza w klasie premium. Jeśli nie mógłbym pozwolić sobie jednak na tą markę - oczywiście ważąc potrzeby sięgnąłbym po inną markę jak Ford, czy VW.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wczesnie na komentarz, jednak auto wykonane znakomicie!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wczesnie na komentarz - na razie brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 211KM 155kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi Q5 I SUV