Przeniesienie napędu
: Świete quatro, bardzo dobra skrzynia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Podatna na małe uszkodzenia
4,0
Całokształt
Bardzo ładnie i ergonomicznie zaprojektowane auto. Sprawdza się zarówno w mieście na trasie jak i poza. Idealny samochód na narty.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo elastyczny, ale troche za mało dynamiczny silnik. Minus za ekonomię średnie spalanie 10,5
5,0
Skrzynia biegów
W tym segmencie lepszą skrzynie ma tylko BMW X4
5,0
Układ jezdny
Auto świetnie prowadzi się nawet przy maksymalnej prędkości (210). Zwrotne, ładnie pokonuje nierówności.
3,0
Karoseria
Miekką, podatna na mikro uszkodzenia, które wiążą się z użytowaniem w mieście. Szkody parkingowe, obtarcia, wgniecenia. Lakier równięż słaby i miękki podatny na zarysowania.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała, maska prawie nie zasłania widoczności, również bardzo dobra widoczność z tyłu. Można śmiało ciasno manewrować nawet bez pomocy systemów.
5,0
Ergonomia
Na najwyższym poziomie. Wszystko pod ręką, dobrze i mądrze rozmieszczone.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie nie zawsze daje rade. Klimatyzacja 3strefowa bardzo dobra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra w tej klasie. Porsche Macan na tej samej płycie ma dużo mniej miejsca. Znacznie wiekszy Jaguar FPace, tyle samo.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 170 auto robi się dosyć głośne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem. Auto było kupione z pełnym pakietem serwisowym i na gwarancji. Nie włożyłem ani złotówki. Nic tez przez 3 lata i 90tys sie nie popsuło.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem najwyższą wersję wyposażenia. Wyższe było już SQ5. Auto kosztowało 290 tys. Teraz jeżdże Grand Cherokee w tej samej cenie, dużo lepiej wyposażonym i z lepszym silnikiem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Karoseria, lakier
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI clean diesel 190KM 140kW
[l/100km]