Auto bardzo dopracowane. Bez wad. Zyskuje z każdym kilometrem i miesiącem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemne brzmienie. Cichy. Wystarczająca jak dla mnie moc do codziennej jazdy w zakorkowanej Warszawie i szybkich przejazdów autostradowych.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Płynnie i bez szarpnięć zmienia biegi w każdym zakresie. Żadnych kłopotów a trochę obawiałem się po przeczytaniu niezbyt dobrych opinii przed zakupem.
5,0
Układ jezdny
Wyjątkowo dobrze zestrojony układ jezdny. Jeden z największych atutów auta. Po przejechaniu prawie 150 tys km nic nie stuka, nic nie puka. Zawieszenie jak nowe. Idealnie na dziurawe drogi. Bez zastrzeżeń przy jeździe autostradowej z większymi prędkościami.
5,0
Karoseria
Bardzo dobre spasowanie. Bez stukania, pukania i trzasków.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam tylko jednostrefową klimatyzację. Chyba jeszcze lepsza i bardziej wydajna byłaby trzystrefowa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze, z tyłu przeciętnie.
5,0
Wyciszenie
Auto cichsze przy większych prędkościach niż np XC60
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie zwracam za bardzo uwagi. Auto w leasingu. Brak jakichkolwiek usterek w czasie i po gwarancji. Sam koszt serwisów w autoryzowanych serwisach audi raczej wysoki. Średnie zużycie (wg komputera pokładowego) ze 150 tys km to 9,1l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Droższy w zakupie iż np XC60 ale pieniądze dobrze wydane.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie kojarzę za bardzo. Chyba że rzeczy były naprawiane w czasie serwisu. Pierwszy taki samochód jaki miałem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. NIC się nigdy nie zepsuło
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 177KM 130kW
[l/100km]